Issue Date | Title | Author(s) |
16-Aug-2017 | Erken çocukluk eğitiminde ölçme ve değerlendirme | Işıkoglu Erdoğan, Nesrin ; Canbeldek, Merve |
18-Oct-2016 | Okul öncesi eğitim kurumlarında kalite ile çocukların gelişim düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Canbeldek, Merve ; Işıkoglu Erdoğan, Nesrin |
6-Mar-2017 | Ev merkezli diyaloğa dayalı okumanın 4-5 yaş çocuklarının dil gelişimine olan etkileri | Işıkoglu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren ; Canbeldek, Merve |
2017 | Öğretmen gözüyle çocuk dostu okul | Ordu, Aydan ; Çobanoğlu, Fatma ; Ayvaz-Tuncel, Zeynep |
Apr-2015 | Diversity in high schools and diversity management: A qualitative study | Ordu, Aydan |
Feb-2016 | The effects of diversity management on job satisfaction and individual performance of teachers | Ordu, Aydan |
Apr-2013 | Okur özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi | Ülper, Hakan; Yaylı, Derya ; Karakaya, İsmail |
Sep-2009 | İlköğretim ikinci kademe Türkçe ders kitaplarının türler açısından incelenmesi | Yaylı, Derya ; Solak, Murat |
Jan-2009 | Secondary school literacy: What research reveals for classroom practice. | Yaylı, Derya |
Sep-2009 | Hizmet öncesi Türkçe öğretmenlerinin öğretmeye yönelik endişeleri | Yaylı, Derya ; Hasırcı, Sevi?l |
8-Apr-2019 | Reflections of ELT Seniors upon School Experience Course Observations. | Atmaca, Çağla |
26-Oct-2018 | Metalinguistic awareness of ELT Freshmen | Atmaca, Çağla |
6-Sep-2018 | Phonological Awareness of ELT Freshmen | Atmaca, Çağla |
21-Sep-2018 | Perspectives of pre-service and in-service english teachers upon teacher training | Atmaca, Çağla |
20-Apr-2018 | Error Analysis Of Turkish Learners | Atmaca, Çağla |
7-Sep-2017 | Contrasting perspectives of pre-service and in-service english teachers: What should be an english teacher’s role? | Atmaca, Çağla |
14-Apr-2016 | Error analysis of Turkish EFL learners a case study | Atmaca, Çağla |
3-Apr-2014 | To Facebook or no to Facebook | Atmaca, Çağla |
12-Mar-2014 | How to apply learning strategies on facebook | Atmaca, Çağla |
15-Nov-2013 | Student teachers and teacher educators perceptions about the use of Facebook in English language teaching. | Atmaca, Çağla |