Issue Date | Title | Author(s) |
2016 | Acıya karşı acılı bir duygu Romain Gary'nin "La Vie devant soi" adlı romanında mizah | Kadıoğlu, Şevket |
2018 | J.M.G. Le Clézi̇o’nun Altın Arayıcısı (Le Chercheur D’or) adlı romanında kolektif bellek düzleminde bireysel bilincin ortaya çıkışı | |
2021 | J.M. G. Le Clézio2nun Göçmen Yıldız (Etoile Errante) adlı romanında Öteki'yi anlamak | Kadıoğlu, Şevket |
2021 | Dramın evi evin dramı: André Gide'in "Isabelle'i | Kadıoğlu, Şevket |
2008 | Çalışma Sosyolojisi | Güzel, Serkan |
2021 | City as a Space (re)placement) | Güzel, Serkan |
2021 | Yapay zeka söylemi ve toplumsal yansıması | Güzel, Serkan |
2015 | Çizgi film, çocuk ve toplumsallaşma: Taş Devri ve Jetgiller örneği | Güzel, Serkan ; Soya, Harun Reşit; Şemin, Martı Esin; Şahin, Bahar |
2016 | The role and The Importance of Republic of Turkey Within European Union Network | Güzel, Serkan |
2017 | Ahıskalı Türkler’in göç süreci ve Honaz’daki yaşam deneyimleri | Güzel, Serkan ; Yılmaz, Damla; Şemin, Martı Esin; Soya, Harun Reşit |
2017 | Kentsel alt sınıf çocuklarının spor olanakları | Güzel, Serkan ; Doğan, Mansur |
2017 | Cicero’nun Marcus Antonius stratejisi: Philippicae söylevleri | Güzel, Serkan ; Güzel, Eylem |
2021 | Covid-19 söylemi ve toplumsal yansımaları | Güzel, Serkan |
2021 | Methodological algorithm in quantitative research | Güzel, Serkan |
2019 | Geleneksel konut mimarisine Denizli/Buldan'dan süslemeli bir örnek: Karaahmetler Evi | Cömertler Aktuğ, Erbil |
2017 | Fransızca sözcük ve yazım kuralları öğretiminde Visuo-semantqiue yöntem: L'Ortographe Illustrée | Kuşçu, Ertan |
2015 | Fransızca ve Türkçe kişi betimlemeleirnde kullanılan deyimlerin karşılaştırılması | Kuşçu, Ertan |
2021 | Mobil destekli uygulamalarla ikinci yabancı dil olarak Fransızca öğretimi: u-dictionary uygulaması | Kuşçu, Ertan ; Demirkan, Deniz |
2021 | Fransızca sözdiziminin Fransız işaret dilindeki görüntüsü | Kuşçu, Ertan |
2019 | Yabancı dı̇l Fransızca öğretı̇mı̇nde yardımcı kaynak olarak mobı̇l desteklı̇ uygulamalar | Kuşçu, Ertan |