Browsing by Author Haşıloğlu, Selçuk Burak

Showing results 1 to 20 of 43  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Aug-2017Algı haritalarının değerlendirilmesi için kümeleme algoritmalarına dayalı yeni bir model geliştirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak 
Apr-2018Anketlerdeki farklı etiket formatlarının servqual ölçeği örneğinde değerlendirilmesiGürkaynak, Şeyda
2009Applicability of e-mail marketing on academic staff in the UK in comparison with TurkeyHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Liu, K.
2008Buldan dokumacılık işletmelerinde güç birliği: ortak marka perakendecilikBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2017Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var Mıdır?Aksoy, Tuğçe; Kalburan, Çetin ; Koçoğlu, Duygu ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2012Dindarlık olgusunun satınalma davranışı faktörleri üzerinde etkisiÇubukçuoğlu, Mehmet Emre; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2019Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector?Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Bardakçı, Ahmet 
2010E-girişimcilik araçları ve Türkiye'deki e-girişimciler üzerine bir araştırmaHaşıloğlu, A. Samet; Kaya, M. Dursun; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2023E-pazaryerleri için güven ölçeğinin geliştirilmesi ve bir model önerisiGürkaynak Gürbüzer, Şeyda
Jun-2022E-pazaryerlerinden satınalma niyetini etkileyen boyutlar ve bu boyutlara ait ölçek uyarlamalarıOvaz, Fatımanur
2011Elektronik posta ile pazarlama modellerinin geliştirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Gündüz, Gürhan; Bardakcı, Ahmet 
2010ELEKTRONİK POSTA ile PAZARLAMA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Süer, İrfan
2007Entropy measure to compare the Internet and face to face surveysBardakcı, Ahmet ; Balce, Andım Oben ; Kantar, Murat ; Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2022Environmental Attitudes and Environmentally Sensitive Television CommercialsKalburan, Çetin ; Özçifçi, Vesile; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2009Evaluation of the product with cognitive mapping method, one of the elements of internet marketing mixHaşıloğlu, Selçuk Burak 
2012Evaluation of Turkish origin textile products image with fuzzy logicHaşıloğlu, Selçuk Burak 
2019An evaluation of used objects in bank TV commercials in RamadanAydın, Oğuzhan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2007Farklı boyutlardaki metrik ölçeklerin ortak boyuta dönüştürülmesiBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2008Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının DeğerlendirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Sezgin, Mete; Bardakcı, Ahmet 
2018The importance of environmental attitudes towards products for sustainability and business strategiesKalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak