Browsing by Author İvrendi, Asiye

Showing results 1 to 20 of 42  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Oct-20184-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Öz-Düzenleme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (Öğretmen Formu)İvrendi, Asiye ; Erol, Ahmet 
3-May-20184-6 yaş çocuklarının öz düzenleme becerilerinin demografik değişkenler ve sosyo-dramatik oyun oynama sıklığı açısından incelenmesiİvrendi, Asiye ; Erol, Ahmet 
20175-6 Yaş Çocuklarının Sayı Kavramı Becerilerinin Ebeveyn ve Öğretmen Değişkenleri Açısından YordanmasıGüleç, Nafiye; İvrendi, Asiye 
2008Anne ve Babaların Oyuna KatılımıErdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Bora, Asiye İvrendi 
2022Children's geometric skills: Any ties to self-regulation skills?Ivrendi, Asiye ; Erol, Ahmet ; Atan, Abdullah 
2019Children, mothers, and preschool teachers’ perceptions of play: Findings from Turkey and Norwayİvrendi, Asiye ; Cevher-Kalburan, Nilgün ; Sandseter, Ellen Beate Hansen; Storli, Rune; Sivertsen, Anne Holla
2016Choice-driven peer play, self-regulation and number senseİvrendi, Asiye 
2018Developing a test for geometry and spatial perceptions of 5-6 year old childrenİvrendi, Asiye ; Erol, Ahmet ; Atan, Abdullah 
2018Developing an instrument for measuring self-regulation skills of 4-6 - year -old children (mother form)Erol, Ahmet ; İvrendi, Asiye 
2020Early childhood teachers’ roles in free playİvrendi, Asiye 
2014Ebeveynlerin okul öncesi eğitim kurumlarından beklentileriŞimşek, Zeynep Ceren ; İvrendi, Asiye 
2022Erken Çocuklukta Bilimsel Süreç ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkiİvrendi, Asiye ; Erol, Ahmet ; Özcan, Özge
24-Nov-2021Erken çocuklukta öz-düzenleme ile bilimsel süreç becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesiErol, Ahmet ; İvrendi, Asiye ; Özcan, Özge
28-Apr-2021Erken Çocuklukta STEM EğitimiErol, Ahmet ; İvrendi, Asiye 
2021In defense of play: children's play preferences and thoughts about play prohibitionCevher-Kalburan, Nilgun ; Ivrendi, Asiye 
2007An in-depth look to the process of student teaching through the eyes of candidate teachersIşıkoğlu, Nesrin ; İvrendi, Asiye ; Şahin, Abdurrahman 
2011Influence of Self-Regulation on the Development of Children's Number Senseİvrendi, Asiye 
2016Investigating kindergarteners’ number sense and self-regulation scores in relation to their mathematics and Turkish scores in middle schoolİvrendi, Asiye 
2019İnce motor eğitim programinin anasinifina devam eden çocuklarin ince motor beceri, hazır bulunuşluk düzeyleri ve öz-düzenleme becerilerine etkisiSöyler Kalıpçı, Sevil
2019İnce motor eğitim programının anasınıfına devam eden çocukların ince motor beceri, okula hazır bulunuşluk düzeyi ve öz-düzenleme becerilerine etkisiSöyler, Sevil Kalıpçı