Browsing by Author Koçoğlu, Duygu

Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Büyük sanayi kuruluşlarının büyüme stratejilerinin BAHS ile değerlendirilmesi: Denizli örneğiKoçoğlu, Duygu 
2022Charging plastic bags within the demarketing: measuring the environmental attitude and environmental behaviour in Denizli: a structural equality modelAkyildiz, Bahar; Kocoglu, Duygu 
2017Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var Mıdır?Aksoy, Tuğçe; Kalburan, Çetin ; Koçoğlu, Duygu ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2015Erkek egemen ailede erkek tüketicinin satın alma sürecindeki yaklaşımıKoçoğlu, Duygu ; Haşıloğlu, S. Burak; Aksoy, Tuğçe
2015Ev hanımı ve çalışan kadınların hedonik-faydacı tüketim davranışlarının değerlendirilmesine yönelik bir araştırmaKoçoğlu, Duygu ; Yılmaz, Mustafa Atahan 
2015Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ve Hizmet Kalitesinin Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi: Pamukkale Üniversitesi Spor Merkezi ÖrneğiKaçaroğlu, Mustafa Onur 
2016İhracat pazarlama faaliyetlerinde pazarlama karması adaptasyonu ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırmaKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
2016İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONU VE DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMAKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
2011İletilerek yayılan e-postalar üzerine pazarlama literatürden bazı önerilerKoçoğlu, Duygu ; Bardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2010İnternetin işletmelerin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri: Denizli doğal taş ve mermer sektöründe bir araştırmaÖzcan, Sami Ozan
2009İşletme alanındaki tutum ölçekli çalışmalarda cevaplama tarzı İle demografik değişkenler arasındaki ilişkiyi tespite yönelik bir araştırmaBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Barutçu, Süleyman ; Koçoğlu, Duygu 
Jan-2018İşletmelerde yeni mamul geliştirme süreci ve hızlı tüketim ürünleri sektöründe bir uygulamaArslan, Can
2010İŞLETMELERİN İNTERNET PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DOĞAL TAŞ VE MERMER SANAYİNDE BİR ARAŞTIRMAKoçoğlu, Duygu ; Özcan, Sami Ozan
2023Karanlık üçlü kişilik özellikleri ve tüketici satın alma karar verme tarzlarının sosyal medya bağımlılığı ile tüketici katılımı arasındaki rolüAkyıldız, Bahar
Jan-2021Konaklama işletmelerinde hizmet inovasyonu ve bir uygulamaSoysal, Ayşe Nur
2023Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma DavranışıKalburan, Çetin ; AKYILDIZ, Bahar; KOÇOĞLU, Duygu 
Mar-2018Retro pazarlamada nostalji eğilimi: Denizli’de bir araştırmaÖzdemir, Yağmur
2018Sağlık İşletmelerinde Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışı İle Hizmet Kalite Algısı Arasındaki İlişki; Bir Hastane ÖrneğiKoçoğlu, Duygu ; Soysal, Ayşe Nur
2012Türkiye'de yükseköğretimin dış çevre analizi ve Pamukkale Üniversitesi'nin rekabet edebilirliğiKoçoğlu, Duygu ; Serinkan, Celalettin 
2019Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi oyun bağımlılık düzeyine göre tüketici karar verme tarzlarının değerlendirilmesiKoçoğlu, Duygu