Showing results 1 to 20 of 21
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2019 | Analyzing the secondary school students’ anxiety towards science course in terms of a number of variables | Ucak, Esra. ; Say, S. |
2023 | Comparing Socioscientific Teacher Roles, Communicative Approaches, and Discourse Patterns While Teaching Socioscientific Issues as well as Standard Science Subjects | Yıldırım, Leyla; Uçak, Esra ; Genç, Murat |
2015 | A computer game implementatıon: Indıvıdually or in a group | Say, Serkan; Uçak, Esra ; Karademir, Ç.A.; Çekbaş, Y. |
2018 | Çevre dersinde uygulanan senaryo temelli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi | Uçak, Esra |
2022 | Dialogical Teaching on GMO, a Socioscientific Subject, from the Perspective of Students | Ucak, Esra ; Gencer, Ayse Savran ; Sevis, Arife; Usta, Sibel |
2018 | Discourse Analysis of the Communicative Approaches Used by The Pre-service Teachers | Uçak, Esra ; Bağ, Hüseyin |
2022 | THE EFFECT OF VISUAL MEDIA-SUPPORTED CLASSROOM DISCUSSION ON 8 TH GRADE STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS SOCIO-SCIENTIFIC ISSUES, TOWARDS RESEARCH AND INQUIRY AND ON THEIR DECISION MAKING | Usta, Sibel; Uçak, Esra |
2023 | Eğitimde Qr Kod Kullanımına Yönelik Öğrenci, Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri | Uçak, Esra ; Usta, Sibel |
2012 | Elementary school pupils' self efficacy towards science and technology lesson | Uçak, Esra ; Bag, Hüseyin |
2018 | Experience of pre-service science teachers on dialogic interaction | Uçak, Esra ; Bağ, Hüseyin |
2018 | Fen bilimleri dersinde öğrencilerin sınıf-içi değerlendirme ortamına ilişkin algıları | Uçak, Esra ; Aldan Karademir, Çiğdem; Deveci, Özge |
2023 | Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Farkındalıkları Ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Duyuşsal Eğilimleri | Uçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Savran Gencer, Ayşe |
2023 | Fen bilimleri öğretmenlerinin okul dışı öğrenmeyi düzenlemeye ilişkin algıları ve öz yeterlilik inançlarının incelenmesi | Acar, İlayda |
2021 | FEN DERSLERİNDE SINIF İÇİ KONUŞMALAR ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEME | Yıldırım, Leyla; Uçak, Esra ; Gencer, Ayşe Savran |
2015 | From the perspective of preservice teachers, the accomplishment levels of primary school teachers’ effective teacher attitudes in science lessons | Ucak, Esra. ; Say, S.; Yurdakal, I.H. |
2024 | Investigating the Argumentation Levels and Opinions of Middle School Students on Global Warming as a Socioscientific Issue | Savran Gencer, Ayşe ; Uçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Utku, Şükran |
Aug-2006 | "Maddenin sınıflandırılması ve dönüşümleri" konusunda çoklu zeka kuramı destekli öğretim yöntemi'nin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma düzeyine etkisi | Uçak, Esra |
2019 | Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik kaygı nedenlerinin incelenmesi | Uçak, Esra ; Say, Serkan |
2014 | Öğretmen adaylarının fen öğretiminde kullandıkları iletişimsel yaklaşım türleri | Uçak, Esra |
2021 | Sosyobilimsel konulardaki öğretmen rollerinin sınıfta kullanılan söylem ve söylem desenleri açısından karşılaştırılması | Yıldırım, Leyla |