Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | Does University Effect Gender Perceptions of Teacher Candidates in Turkey?: Reasons and Implications | Taşkın, Pelin; Nayır Ekiz, Kadriye Funda |
2023 | Eğitimde sosyal adalet liderliğine ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri: Karma yöntem araştırması | Demir, Bahriye Yeşim |
2022 | Examining Culturally Responsive Education in Turkey through Strategic Plans | Sarıdaş, Gürkan; Nayır, Funda |
2019 | Grudge-Holding in Academia According to Academics' Opinions | Kiral, B; Nayır Ekiz, Kadriye Funda |
2022 | HOW TO CREATE A CULTURALLY RESPONSIVE CLASS? | Nayir F. |
2023 | Is Privacy Enough to Exist? LGBT plus Teachers' Experiences in Turkey | Taskin, Pelin; Nayir, Funda ; Demirdis, Muharrem |
2023 | İlkokul yöneticilerinin özel gereksinimli öğrencilere ilişkin görüşleri : sorunlar ve çözüm önerileri | Demir, Ahmet |
2024 | Karma yöntem araştırma sorularının doğasını keşfetmek | Nayır, Funda ; Sarı, Tamer ; Sarıdaş, Gürkan |
2019 | Kültürel değerlere duyarlı öğretmen rolleri ölçeğinin geliştirilmesi | Nayır, Funda |
2020 | Okul Yöneticilerinin Eğitimde Değişime İlişkin Görüşleri | Nayır, Funda ; Taşkın, Pelin; Çetin, Saadet Kuru |
2022 | Okul yöneticilerinin kapsayıcı eğitime ilişkin tutumları, yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri | Aksungur, Saniye |
2024 | Okul yöneticiliği bağlamında ortaokul öğrencilerinin yaşadıkları akran zorbalığı ile sosyal kaygı ilişkisinin incelenmesi | Yağız, Muhammet |
2024 | Öğretmen ve okul yöneticilerinin akademik isteklilik düzeylerinin incelenmesi | Dönmez, Derya |
Jul-2020 | Öğretmenlerde Mesleki Motivasyon ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişki | Aycan, Merve Mebrure |
2021 | ÖRGÜTLERİN SEMBOLİK ROLLERİNE İLİŞKİN KAVRAMLARIN İNCELENMESİ | Hatipoğlu, Gizem; Nayır, Funda |
2020 | Pandemi Dönemi Eğitim: Sorunlar ve Fırsatlar | Sarı, Tamer ; Nayır, Funda |
2022 | The Relationship Between Social Justice Leadership in Education and School Belonging: Canonical Correlation Analysis | Cinar, Deniz Baransel ; Nayir, Funda |
2021 | Scaling Culturally Responsive Teacher Characteristics with Ranking Judgments | Sarıdaş, Gürkan; Nayir, Funda |
2020 | A study on inclusive education in Turkey | Sarı, Tamer ; Nayir, Funda ; Kahraman, U |
2020 | Sınıf İçindeki Çokkültürlülüğün Yönetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri | Nayır, Funda ; Taşkın, Pelin |