Issue Date | Title | Author(s) |
2010 | Algılanan elde edilebilir destek ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması | Kapıkıran, Şahin ; Acun, Necla Kapıkıran |
2021 | Bebeklerin Teknolojik Araçları Kullanmalarıyla İlgili Anne Görüşleri | Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Ergenekon, Erinç |
2022 | Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri | Çetin, Sevda; Akduman, Dilek |
2022 | Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi | Işıkoğlu, Nesrin ; Budak, Kadriye Selin |
2022 | Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Öğrenci İzleme, Ders Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları | Özsoy, Vedat; Mamur, Nuray |
2014 | İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançlarının Değerlendirilmesi | Özdemir, İlhan; Köksal, Necla |
2015 | The Moderator Role of Rational Beliefs in Relation to Procrastination, Academic Achievement and Academic Satisfaction | Balkıs, Murat |
1-Apr-2020 | Ortaokul matematik ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirliği ve anlaşılabilirliği üzerine öğretmen öğrenci görüşleri | Çelik, Tuğba; Çetinkaya, Gökhan ; Aydoğan Yenmez, Arzu |
2013 | Pre-service teachers’ opinions about causes of environmental problems, solutions and education | Türkoğlu, Adil; Şahin, Ümran |
2020 | Sınıf İçindeki Çokkültürlülüğün Yönetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri | Nayır, Funda ; Taşkın, Pelin |
2014 | Türkiye'deki Lise Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Tutumları ve Bu Tutumlarını Etkileyen Faktörler* | Yaşar, Metin ; Çermik, Hülya ; Güner, Necdet |
2018 | Yeni piagetçi kurama göre bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının soyutlama düzeylerinin ve programlama davranışlarının belirlenmesi | Özçınar, Hüseyin |