09.05. Educational Sciences

Organization name
09.05. Educational Sciences
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 361-380 of 578 (Search time: 0.013 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
3612019Öğretmenlerin Örgütsel Güven Algılarının Değişime İlişkin Tutumlarına Etkisi
3622007Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Öğretmen Adaylarının Gözüyle Derinlemesine Bir Bakış
3632022Ölçeklerde İfade Etkisinin Farklı Boyutluluk Analizleriyle İncelenmesi
3642019Örgüt kültürü, psikolojik güçlendirme ve örgütsel bağlılık arasındaki illişkiler [Article]
3652021ÖRGÜTLERİN SEMBOLİK ROLLERİNE İLİŞKİN KAVRAMLARIN İNCELENMESİ
3662019Örgütsel bağlılık ölçeği Türkçe uyarlaması
3672018Örgütsel muhalefet ölçeği Türkçe uyarlaması
3682021Örgütsel Muhalefete Etki Eden Başlatıcı ve Aracı Değişkenler
36920-Mar-2012ÖSYS başarısını etkileyen faktörlerin analizi
3702006Öz Bilinç, Olumsuz Değerlendirme Korkusu, Performans Odaklı Sınıf Algısı ve Not Yönelimi
3712012Özel eğitim kurumlarında çalışan öğretmenlerin iş/çalışma yaşam kalitesi
3722022Pamukkale critical thinking skill scale: a validity and reliability study
3732004Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Yaz Okuluna Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Başarısızlık Nedenlerinin İncelenmesi
3742020Pandemi Dönemi Eğitim: Sorunlar ve Fırsatlar
3752015Pedagojik Formasyon Programına Katılan Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Yeterliklerinin İncelenmesi
3762016PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMINDA TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNİN YERİ VE ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
3772011Perceived discrimination, social connectedness, and other predictors of adjustment difficulties among Turkish international students
3782016The perceived organizational support level of primary school teachers
3792015Perceived social support, depression and life satisfaction as the predictor of the resilience of secondary school students: The case of Burdur
3802015Perceived Stress and Life Satisfaction in College Students: Belonging and Extracurricular Participation as Moderators