Issue Date | Title | Author(s) |
12-Oct-2015 | Comparison of environmental attitudes and experiences of five-year-old children receiving preschool education in the village and city centre | Durkan, Nazmi ; Güngör, Hande ; Fetihi, Leyla; Erol, Ahmet ; Gülay Ogelman, Hülya |
4-Jan-2015 | Tipitop ve arkadaşları ile toprağı tanıyoruz 6 i?simli toprak eğitimi projesinin etkisinin i?ncelenmesi | Ogelman Gülay, Hülya; Alev, Önder; Durkan, Nazmi ; Erol, Ahmet |
1-Nov-2015 | OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN HAZIRLANAN TOPRAK
EĞİTİMİ PROJESİ’NİN ETKİLİLİĞİ: TİPİTOP VE ARKADAŞLARI İLE
TOPRAĞI TANIYORUZ 5 | Durkan, Nazmi ; Ogelman Gülay, Hülya |
23-Nov-2017 | Examining the behavior and thinking levels ofsecondary school students (6th-8th GRADES) towardsthe environment according to gender | Durkan, Nazmi |
29-Sep-2019 | Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin çevreye yönelik davranış ve düşüncelerinin cinsiyete göre incelenmesi | Durkan, Nazmi |
2013 | Comparing the teacher s opinions regards to teacher s and student s guide book in terms of different variables | Susar Kırmızı, Fatma ; Kayhan, Hüseyin Cahit; Yurdakal, İbrahim Halil ; Bıçak, Eda; Kıran, Hüseyin |
2013 | Views and insights of elementary teacher candidates on sound-based sentence method (case of Pamukkale University) | Yurdakal, İbrahim Halil ; Susar Kırmızı, Fatma |
2013 | Teacher s opinions with regard to encontered problems on 4+4+4 educational model | Susar Kırmızı, Fatma ; Kıran, Hüseyin ; Kayhan, Hüseyin Cahit; Bıçak, Eda; Yurdakal, İbrahim Halil |
2013 | Examining the songs in the 2nd, 3rd, and 4th grade music course books in terms of values education | Susar Kırmızı, Fatma ; Saygı, Ceren; Yurdakal, İbrahim Halil |
28-Oct-2012 | Using mathematics in teaching science self-efficacy scale – UMSSS: A validity and reliability study | Can, Bilge Taşkın ; Cantürk Günhan, Berna; Öngel Erdal, Sevinç |
2019 | Örgüt kültürü, psikolojik güçlendirme ve örgütsel bağlılık arasındaki illişkiler [Article] | Balçık, Ece; Ordu, Aydan |
2019 | Singapur, Litvanya, Dominik Cumhuriyeti ile Türkiye’nin eğitim denetim sistemlerinin karşılaştırılması | Hatipoğlu, Gizem; Ordu, Aydan |
Apr-2018 | Fen öğretmen adaylarının fen öğrenme becerileri | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2010 | Bilimin doğası etkinliklerinin ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesindeki etkisi | Can, Bilge ; Şahin Pekmez, Esin |
12-Jan-2019 | Bir fen öğretmenin mezun olmadan önceki ve mezun olduktan sonraki bilimin doğası anlayışının belirlenip öğrencilerine yansımasının incelenmesi | Can, Bilge ; Ünlü, Zeynep Betül; Yıldırım, Cennet |
2016 | Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri) | Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye |
Apr-2014 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin özyeterliliklerine etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
May-2014 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşlerine etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
25-Oct-2018 | Effect of explicit instruction on the grammar acquisition of pre-service English teachers | Atmaca, Çağla |
10-Dec-2016 | An investigation of problem-solving skills of preservice science teachers | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |