Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | 4006 kodlu Tübitak bilim fuarlarının ortaokul öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi | Özel, Mesut ; Keskin, Durdu |
2023 | A teacher training program for learning and teaching about scientific reasoning skills | Kocagül, Merve ; Çoban, Gül Ünal |
2023 | Telerehabilitasyon araştırma alanının konu modelleme yöntemi ile incelenmesi | Yenil, Sinem ; Özçınar, Hüseyin ; Altın, Fatma Nur |
2023 | Word frequency list of Turkish books on wattpad | Tokat, Feyza |
2024 | Do we really understand what formative assessment is? Examining the formative assessment definitions within the measurement and evaluation textbooks | Kula Kartal, Şeval |
2023 | Piano Accompaniment Competences of Music Teacher Candidates | Ertem, Atakan |
2023 | Sosyal Bilimler Alan Becerileri: Kavram, Kapsam ve Geliştirilme Öyküsü | Doğan, Yasin ; Kabapinar, Yücel; Zaman, Serhat; Duman, Ekrem Ziya |
2023 | What Should Be Taught in Social Studies Classes Depending on Families? | Tarhan, Özge |
2023 | Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (OYT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | Kirmizi, Fatma ; Çağ, Duygu |
2023 | Urban Toponymy in Turkey | Aliağaoğlu, A.; Uğur, A. |
2023 | Self-Regulated Learning and Listening Achievement of Turkish EFL Learners | Duruk, E. ; Yılmaz, İ.N. |
2024 | Learning Activity Matters: Tips for Student Engagement | Kocagul, M. |
2024 | The Role of Rational Beliefs in Promoting Mental Well-Being: A Validation of the REBT's Psychological Health Model | Balkıs, Murat |
2024 | A Longitudinal Study of Children's Digital Play Addiction Tendencies and Parental Guidance Strategies | Işıkoğlu, Nesrin ; Budak, Kadriye Selin; Güzen, Müzeyyen |
2024 | Instructors' Continuance Intention to Use Technology in Online and Hybrid Settings: Integrating Psychological Needs and Emotions | Şahin, Ferhan; Doğan, Ezgi; İliç, Ulaş |
2023 | Bibliyoterapi yönteminin 5-6 yaş çocukların psikolojik iyi oluş düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi | Şahin, Güliz; Parmaksız Günay, Fatma; Buluş, Mustafa |
2023 | Foreword | Paker, T. |
2023 | Preface | Ulutaş, N.K.; Höl, D. |
2024 | Classroom Supports for Generalizing | Ellis, A.B.; Waswa, A.; Tasova, H.I.; Hamilton, M.; Moore, K.C.; Çelik, A. |
2023 | Emergent practices of learning analytics in K-12 classrooms | Ulutaş, N.K.; Höl, D. |