Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Matematik öğretmeni adaylarının tümdengelimsel akıl yürütme yoluyla ispat anlayışları | Çontay, Emine Gaye |
2024 | Kök aile işlevselliği, benlik ayrımlaşması ve ilişki doyumu: nişanlı ve evli bireylerde bir aracılık modeli | Öselemiş, Fikriye Eylem; Türkdoğan, Turgut |
2025 | Childhood Emotional Maltreatment and Adult Psychological Distress Symptoms: The Role of Irrational and Rational Beliefs | Duru, Erdinc ; Balkis, Murat |
2024 | A comparative study on potential and actualized risky play in German and Turkish nature-based preschools | Deniz, Umay Hazar; Kalburan, Nilgun Cevher |
2024 | Bebeklerde dijital teknoloji kullanımı ve dijital ebeveynlik davranışları ölçeklerinin geliştirilmesi | Harmandar Ergül, Dilara ; Işıkoğlu, Nesrin |
2024 | Sınıf öğretmenlerinin okul dışı öğrenme ortamları hakkındaki görüşleri | Şimşek, Selçuk ; Kayacık, Gözde |
2024 | A qualitative analysis of pearson-assured accreditation processes in schools of foreign languages in Türkiye | Çakırlar, Sebahat; Yaylı, Demet |
2024 | Key competence choices of students at a science festival in Turkey: a preliminary study | Kocagül, Merve |
2024 | Turkish EFL preparatory class students’ attitudes towards distance education | Ekici, Muhammet Ramazan; Atmaca, Çağla |
2024 | Erratum: Habitus in elite public high schools: A case study from the perspectives of shareholders (International Journal of Educational Development (2024) 109, (S0738059324001330), (10.1016/j.ijedudev.2024.103107)) | Schoville, M.Ç.; Schoville, R.G.; Çöğmen, S. ; Yılmaz, Özelçi, S. |
2024 | STEM professional development of early childhood teachers | Erol, Ahmet ; İvrendi, Asiye |
2024 | İribaş deniz kaplumbağasi için yeni belirlenen yuvalama kumsalinin haplotip analizleri: yakacik kumsali, Türkiye | Kaska, Arzu ; Sözbilen, Doğan |
2024 | Consequences of Immigration for Families: Structure, Culture, and Relationships | Dogutas, A. |
2024 | Empowering EFL Student Teachers through Pedagogical Engagements within an Elective CALL Course | Ozkurt, Sibel Kahraman ; Yaylı, Demet |
2024 | The Role of Dark Tetrad Personality Traits and Perceived Empathic and Social Self-Efficacy in Predicting Preservice Teachers' Attitudes Towards Family Involvement | Turkdogan, Saniye Can; Balkıs, Murat |
2024 | Türkiye ve İrlanda’da özel anaokullarında çalışan okul öncesi öğretmenlerin çalışma koşullarının karşılaştırılması | Deniz, Umay Hazar; Aykar, Ayfer Nur |
2024 | Yeni tip korona virüsü sürecinde öğrenme motivasyonunun çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü üzerindeki etkisi: bir yapısal regresyon analizi | Hamutoğlu, Nazire Burçin; Salar, Hurşit Cem ; Çam, Emre; Gemikonaklı, Orhan |
2024 | Relationship between socio-dramatic play and self-regulation skills in early childhood | Özcan, Özge; İvrendi, Asiye |
2024 | Singapur ve Türkiye Sosyal Bilgiler Dersi öğretim programlarının karşılaştırmalı analizi | Taşkın, Ali Mert; Bozkurt, Fisun |
2024 | Öğretmenlerde mental iyi oluş ve iş yaşam kalitesi düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Boyalıoğlu, Şerife; Çobanoğlu, Fatma |