Showing results 1 to 20 of 61
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | 4-6 Yaş Çocuğu Olan Ailelerde Akşam Yemeği Sırasında Ebeveyn-Çocuk Etkileşimi ve Teknoloji Kullanımı | Harmandar, Dilara ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
2008 | Analyzing process quality of early childhood education with many facet rash measurement model | Baştürk, Ramazan ; Işıkoglu, Nesrin |
2008 | Anne ve Babaların Oyuna Katılımı | Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Bora, Asiye İvrendi |
2009 | Assessing in-service teachers' instructional beliefs about student-centered education: A Turkish perspective | Işıkoğlu, Nesrin. ; Basturk, R.; Karaca, Feyyaz. |
2023 | Babaların Çocuklarına Yönelik Algısı: İlk Babalık Deneyimleri | Canbeldek, Merve ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Erol, Ahmet |
2024 | Bebeklerde dijital teknoloji kullanımı ve dijital ebeveynlik davranışları ölçeklerinin geliştirilmesi | Harmandar Ergül, Dilara ; Işıkoğlu, Nesrin |
2021 | Bebeklerin Teknolojik Araçları Kullanmalarıyla İlgili Anne Görüşleri | Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Ergenekon, Erinç |
2022 | Bilinçli farkındalık temelli stres azaltma programı'nın okul öncesi öğretmenlerinin bilinçli farkındalık ve duygu düzenleme becerilerine olan etkileri | Türkseven, Filiz |
6-Jan-2014 | Birinci sınıfa başlayan çocukların, velilerin ve öğretmenlerin okula uyumlarının incelenmesi | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
2021 | Children's Play Preferences and Behaviors in Digital or Non-Digital Play | Isikoglu, Nesrin ; Bayraktaroglu, Eda ; Ayekin Dulger, Derya Neval |
2020 | Comparing the effects of different book reading techniques on young children’s language development | Şimşek, Zeynep Ceren ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
2021 | Covid-19 pandemi oncesi ve pandemi sürecinde 4-6 yaş cocuklarının dijital oyun bağımlılık eğilimleri ve ebeveyn rehberlik stratejilerinde görülen farklılıkların incelenmesi | Güzen, Müzeyyen |
2021 | Covıd-19 pandemi öncesi ve pandemi sürecinde 4-6 yaş çocuklarının dijital oyun bağımlılık eğilimleri ve ebeveyn rehberlik stratejilerinde görülen farklılıkların incelenmesi | Güzen, Müzeyyen |
2021 | Çocukların Dijital veya Dijital Olmayan Oyun Tercihleri ve Davranışları Children's Play Preferences and Behaviors in Digital or Non-Digital Play | Işıkoğlu, Nesrin ; Bayraktaroğlu, Eda ; Ayekin Dülger, Derya Neval |
2022 | Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi | Işıkoğlu, Nesrin ; Budak, Kadriye Selin |
22-May-2019 | Dijital oyun popüler mi? Ebeveynlerin çocukları için oyun tercihlerinin incelenmesi | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
2017 | Diyaloğa Dayalı Okumanın 48-60 Aylık Çocukların Dil Gelişimine Etkisi | Tetik, Gamzegül; Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu |
2017 | DİYALOĞA DAYALI OKUMANIN 48-66 AY GRUBU ÇOCUKLARININ İFADE EDİCİ DİL BECERİLERİNE OLAN ETKİSİ | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
1-Mar-2019 | Do parents prefer digital play? Examination of parental preferences and beliefs in four nations | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Johnson, James; Dong, Pool İp; Qiu, Zhihui |
2021 | Early childhood education teachers and administrators experices of Covid-19 pandemic: Interpretative phenomenological analysis | Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Adak Özdemir, Atiye ; Ergenekon, Erinç ; Altun, Merve |