Browsing by Author Can, Bilge

Showing results 1 to 20 of 43  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
20127 th school students' understanding of about science, scientific knowledge and scientistTaşkın Can, Bilge 
2017Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin sorgulayıcı öğrenme ile problem çözme becerilerine ve kavramsal anlamalarına etkisiYıldırım, Cennet
May-2017Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisiYıldırım, Cennet; Can, Bilge 
Sep-2016Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına etkisiYıldırım, Cennet; Can, Bilge 
2019Bilim ve sanat eğitim merkezi (Bilsem) öğrencilerinin sokratik soru sorma düzeylerinin incelenmesiBahtiyar, Asiye 
2024Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin incelenmesi (Denizli ili örneği)Köseoğlu, Ezgi
2010Bilimin doğası etkinliklerinin ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesindeki etkisiCan, Bilge ; Şahin Pekmez, Esin
Apr-2014Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin özyeterliliklerine etkisiYıldırım, Cennet; Can, Bilge 
May-2014Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşlerine etkisiYıldırım, Cennet; Can, Bilge 
12-Jan-2019Bir fen öğretmenin mezun olmadan önceki ve mezun olduktan sonraki bilimin doğası anlayışının belirlenip öğrencilerine yansımasının incelenmesiCan, Bilge ; Ünlü, Zeynep Betül; Yıldırım, Cennet
May-2017Denizli Kale ilçesindeki 8. sınıf öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesiDemirtaş, Sefa; Can, Bilge 
2018Determining effect of digital and media activities on media and science literacy of middle-school students and parentsCan, Bilge ; Besler, H
May-2017Dijital ve medya etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin ve ebeveynlerinin medya ve bilim okuryazarlıklarına etkisiBesler, Hatice; Can, Bilge 
2018Dijital ve medya etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin ve ebeveynlerinin medya ve bilim okuryazarlıklarına etkisinin belirlenmesi [Article]Can, Bilge ; Besler, Hatice
2017The effect of project-based science education programme on scientific process skills and conceptions of kindergarten studentsCan, Bilge ; Yıldız-Demirtaş, Vesile; Altun, Erdi
2018The effects of argumentation supported prolem based learning on students' inquiry learning skill perceptionsYildirim, C; Can, Bilge 
2013The effects of using creative drama in science education on students' achievements and scientific process skillsTaşkin-Can, Bilge 
May-2016Epistemolojik inanç ve bilimsel araştırmaya yönelik tutum arasındaki ilişkide bilişötesi farkındalığın rolüBahtiyar, Asiye ; Can, Bilge 
2010Fen laboratuarı dersinin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisiPekmez, Esin Şahin; Aktamış, Hilal; Can, Bilge 
2016Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri)Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye