Skip navigation
GCRIS
Home
Collections
Research Outputs
Researchers
Organizations
Projects
Reports
Awards
Equipments
Explore by
Collections
Research Outputs
Researchers
Organizations
Projects
Help
Help
Sign on to:
My GCRIS Repository
Receive email
updates
Edit Account details
Browsing by Author
Can, Bilge
Enter a last name
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 43
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2012
7 th school students' understanding of about science, scientific knowledge and scientist
Taşkın Can, Bilge
2017
Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin sorgulayıcı öğrenme ile problem çözme becerilerine ve kavramsal anlamalarına etkisi
Yıldırım, Cennet
May-2017
Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisi
Yıldırım, Cennet; Can, Bilge
Sep-2016
Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına etkisi
Yıldırım, Cennet; Can, Bilge
2019
Bilim ve sanat eğitim merkezi (Bilsem) öğrencilerinin sokratik soru sorma düzeylerinin incelenmesi
Bahtiyar, Asiye
2024
Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin incelenmesi (Denizli ili örneği)
Köseoğlu, Ezgi
2010
Bilimin doğası etkinliklerinin ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesindeki etkisi
Can, Bilge
; Şahin Pekmez, Esin
Apr-2014
Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin özyeterliliklerine etkisi
Yıldırım, Cennet; Can, Bilge
May-2014
Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşlerine etkisi
Yıldırım, Cennet; Can, Bilge
12-Jan-2019
Bir fen öğretmenin mezun olmadan önceki ve mezun olduktan sonraki bilimin doğası anlayışının belirlenip öğrencilerine yansımasının incelenmesi
Can, Bilge
; Ünlü, Zeynep Betül; Yıldırım, Cennet
May-2017
Denizli Kale ilçesindeki 8. sınıf öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Demirtaş, Sefa; Can, Bilge
2018
Determining effect of digital and media activities on media and science literacy of middle-school students and parents
Can, Bilge
; Besler, H
May-2017
Dijital ve medya etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin ve ebeveynlerinin medya ve bilim okuryazarlıklarına etkisi
Besler, Hatice; Can, Bilge
2018
Dijital ve medya etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin ve ebeveynlerinin medya ve bilim okuryazarlıklarına etkisinin belirlenmesi [Article]
Can, Bilge
; Besler, Hatice
2017
The effect of project-based science education programme on scientific process skills and conceptions of kindergarten students
Can, Bilge
; Yıldız-Demirtaş, Vesile; Altun, Erdi
2018
The effects of argumentation supported prolem based learning on students' inquiry learning skill perceptions
Yildirim, C; Can, Bilge
2013
The effects of using creative drama in science education on students' achievements and scientific process skills
Taşkin-Can, Bilge
May-2016
Epistemolojik inanç ve bilimsel araştırmaya yönelik tutum arasındaki ilişkide bilişötesi farkındalığın rolü
Bahtiyar, Asiye
; Can, Bilge
2010
Fen laboratuarı dersinin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
Pekmez, Esin Şahin; Aktamış, Hilal; Can, Bilge
2016
Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri)
Can, Bilge
; Savran Gencer, Ayşe
; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye