Showing results 1 to 20 of 43
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2012 | 7 th school students' understanding of about science, scientific knowledge and scientist | Taşkın Can, Bilge |
2017 | Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin sorgulayıcı öğrenme ile problem çözme becerilerine ve kavramsal anlamalarına etkisi | Yıldırım, Cennet |
May-2017 | Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
Sep-2016 | Argümantasyon destekli senaryo uygulamalarının yedinci sınıf öğrencilerinin sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
2019 | Bilim ve sanat eğitim merkezi (Bilsem) öğrencilerinin sokratik soru sorma düzeylerinin incelenmesi | Bahtiyar, Asiye |
2024 | Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin incelenmesi (Denizli ili örneği) | Köseoğlu, Ezgi |
2010 | Bilimin doğası etkinliklerinin ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesindeki etkisi | Can, Bilge ; Şahin Pekmez, Esin |
Apr-2014 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin özyeterliliklerine etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
May-2014 | Bilimsel süreç becerileri etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşlerine etkisi | Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
12-Jan-2019 | Bir fen öğretmenin mezun olmadan önceki ve mezun olduktan sonraki bilimin doğası anlayışının belirlenip öğrencilerine yansımasının incelenmesi | Can, Bilge ; Ünlü, Zeynep Betül; Yıldırım, Cennet |
May-2017 | Denizli Kale ilçesindeki 8. sınıf öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | Demirtaş, Sefa; Can, Bilge |
2018 | Determining effect of digital and media activities on media and science literacy of middle-school students and parents | Can, Bilge ; Besler, H |
May-2017 | Dijital ve medya etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin ve ebeveynlerinin medya ve bilim okuryazarlıklarına etkisi | Besler, Hatice; Can, Bilge |
2018 | Dijital ve medya etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin ve ebeveynlerinin medya ve bilim okuryazarlıklarına etkisinin belirlenmesi [Article] | Can, Bilge ; Besler, Hatice |
2017 | The effect of project-based science education programme on scientific process skills and conceptions of kindergarten students | Can, Bilge ; Yıldız-Demirtaş, Vesile; Altun, Erdi |
2018 | The effects of argumentation supported prolem based learning on students' inquiry learning skill perceptions | Yildirim, C; Can, Bilge |
2013 | The effects of using creative drama in science education on students' achievements and scientific process skills | Taşkin-Can, Bilge |
May-2016 | Epistemolojik inanç ve bilimsel araştırmaya yönelik tutum arasındaki ilişkide bilişötesi farkındalığın rolü | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2010 | Fen laboratuarı dersinin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi | Pekmez, Esin Şahin; Aktamış, Hilal; Can, Bilge |
2016 | Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri) | Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye |