Browsing by Author Bayram, Murat

Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Aşırı turizm ve destinasyon yönetimi: Avrupalı destinasyonların aşırı turizm politikalarının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Arıcı, Semih 
2019Aşırı Turizm ve Turizm Korkusu: Yerel Halk ve Turizm İlişkisinin EvrimiDuyar, Murat; Bayram, Murat 
2023Başarılı Bisiklet Turlarının Temel Özelliklerinin DeğerlendirilmesiDemirbaş, Şule; Bayram, Murat 
2020Ben Nesli ve Otel İşletmeleri: Otel İşletmeleri Ben Nesli’ne Ne Vadediyor?Şahbaz, Mehmet Anıl; Bayram, Murat 
2020Covid-19 Salgınının Turizm Endüstrisine Etkisi ve Ülkelerin Kriz Yönetim Stratejilerinin Karşılaştırmalı AnaliziBayram, Murat ; Arıcı, Semih ; Bayram, Ümmühan 
2013Çevreye duyarlı konaklama tesislerine yönelik sosyal medyadaki kullanıcı yorumlarının değerlendirilmesiBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Kırlar, Burçin 
2020Denizli’nin algılanan ve sunulan çevrimiçi destinasyon imajının değerlendirilmesiDuran, Hakan
2022Destinasyon Yönetimi Ve Pazarlaması Araştırmaları Üzerine Sistematik Literatür İncelemesiDemirbaş, Şule; Bayram, Murat 
2013Destination marketing organizations’ social media usage: a research on Balkan countriesBayram, Murat ; Arıcı, Semih 
2015The evaluation of thermal hotels' online reviewsBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Benzergil, Nisan
2016Factors Influencing Hotel Managers’ Perceptions Regarding the Use of Mobile Apps to Gain a Competitive AdvantageBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Öztürk, Bülent; Benzergil, Nisan
2019Havayolu İşletmeleri Sadakat Programlarının DeğerlendirilmesiSayman, Ezgi; Bayram, Murat 
2022KORONAVİRÜS SALGINININ OTEL İŞLETMELERİNE ETKİSİ: ÇEVRİMİÇİ HABERLERİN ANALİZİUsta, Eda; Bayram, Murat 
2017Kırgızistan çevrimiçi destinasyon imajının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Bayram, Ümmühan ; Kara, Mikail
2018Otel işletmelerinin çevrimiçi tüketici değerlendirmelerine yanıt verip vermeme durumlarının değerlendirilmesiBayram, Murat 
2016Otel İşletmeleri Instagram Paylaşımlarının Sosyal Medya Pazarlaması Kapsamında İçerik Analizi Yöntemi İle Değerlendirilmesi1Bayram, Murat ; Bayram, Ümmühan ; Arıcı, Semih 
2018Otel konuk memnuniyetini etkileyen unsurlarBayram, Murat 
2014Sosyal medya kullanıcılarının konaklama tesislerine yönelik algılamaları: Pamukkale ve Karahayıt örneğiBayram, Murat ; Bertan, Serkan ; Ertaş, Mehmet 
2020Sosyal Taşıma Kapasitesi: Doğu Karadeniz Bölgesi Üzerine Bir DeğerlendirmeBulut, Zehra; Yaylı, Ali; Bayram, Murat 
2017Tüketicilerin İstanbul Restoranlarına Yönelik Algıları: Memnuniyetlerini Etkileyen Unsurların DeğerlendirilmesiBayram, Murat