| Issue Date | Title | Author(s) |
| 6-Jan-2014 | Birinci sınıfa başlayan çocukların, velilerin ve öğretmenlerin okula uyumlarının incelenmesi | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
| 2020 | Comparing the effects of different book reading techniques on young children’s language development | Şimşek, Zeynep Ceren ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
| 2017 | DİYALOĞA DAYALI OKUMANIN 48-66 AY GRUBU ÇOCUKLARININ İFADE EDİCİ DİL BECERİLERİNE OLAN ETKİSİ | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
| 2014 | Ebeveynlerin okul öncesi eğitim kurumlarından beklentileri | Şimşek, Zeynep Ceren ; İvrendi, Asiye |
| 2023 | Ebeveynlerin Pandemi Sürecinde Dijital Ebeveynliğe Yönelik Deneyimleri | Şimşek, Zeynep Ceren ; Canbeldek, Merve ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
| 2022 | EFFECTS OF PARENT-CHILD READING HABITS ACTIVITIES AND SOCIO-ECONOMIC FACTORS ON LANGUAGE DEVELOPMENT | Işıkoğlu, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
| 7-Feb-2015 | Effects of the dialogic and traditional reading techniques on children’s language development | Şimşek, Zeynep Ceren ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
| 2020 | Erken Çocukluk Eğitimi Öğretmenlerinin Hikâye Anlatma/Kitap Okuma Uygulamaları Tercihleri ve Nedenleri | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
| 6-Mar-2017 | Ev merkezli diyaloğa dayalı okumanın 4-5 yaş çocuklarının dil gelişimine olan etkileri | Işıkoglu Erdoğan, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren ; Canbeldek, Merve |
| 2017 | Farklı kitap okuma tekniklerinin 48-66 ay grubu çocuklarının dil gelişimine olan etkileri | Şimşek, Zeynep Ceren |
| 2025 | How Does the Covid-19 Pandemic Affect Young Children's Screen Time? the Role of Bioecological Factors | Erol, Merve Canbeldek ; Simsek, Zeynep Ceren ; Isikoglu, Nesrin |
| 2021 | Journal of Early Childhood Education: Historical trends and future vision | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Erdoğan, Serap; Şimşek, Zeynep Ceren ; Özge Akgün |