Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Fen bilgisi eğitimi ve okul öncesi eğitimi 1. sınıf öğrencilerinin çevresel tutumlarının ve çevresel farkındalıklarının incelenmesi | Durkan, Nazmi |
2018 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik görüşleri: Türkiye ve Tayvan örneği | Baykara, Hatice; Yakar, Zeha |
2018 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoetik değerleri ile bilimsel okuryazarlık düzeyleri ve empati becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi | Turgut, Duygu; Yakar, Zeha |
2018 | Fen bilimleri dersi 5.sınıf “ışığın yayılması” ünitesine yönelik başarı testi geliştirme çalışması | Sevim, Serkan ; Uysal, İsmail ; Demirci, Emin |
2018 | Fen bilimleri dersinde öğrencilerin sınıf-içi değerlendirme ortamına ilişkin algıları | Uçak, Esra ; Aldan Karademir, Çiğdem; Deveci, Özge |
2018 | Fen bilimleri öğretmenlerinin “fen, mühendislik ve girişimcilik uygulamaları”na yönelik yeterlikleri hakkındaki görüşleri | Taşkın Ekici, Fatma ; Kahraman, Nazan; Demir, Zeynep Betül |
2018 | Fen günlüklerinin kullanımının öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisinin incelenmesi | Uysal, İsmail ; Sevim, Serkan ; Demirci, Emin |
2018 | Fen ve teknolojileri laboratuvar uygulama derslerinin sınıf öğretmen adaylarının fen laboratuvar tutumlarına etkisinin incelenmesi | Say, Serkan; Pan, Volkan; Çekbaş, Yüksel |
2018 | FETEMM ve bilimsel süreç becerileri | Boran, Gül Hanım ; Erden, Mehmet |
2018 | Gelecek nesil fen standartları’nın bilim, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarına katkısı | Savran Gencer, Ayşe ; Sevim, Serkan ; Eker, Merve |
2018 | Geometride yağlı kâğıt kullanarak tasarlanan etkinlik süreci | Çontay, Emine Gaye |
2018 | HTTM (history/theory/technology/modeling) öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeye ilişkin algılarına ve matematiksel modelleme becerilerine etkisi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Can, Bilge |
2018 | Matematik ve fen bilimlerinin bütünleştirilmesi: parmak izi etkinliği | Savran Gencer, Ayşe ; Kazak, Sibel |
2018 | Mühendislik tasarım süreci odaklı bütünleşik stem modeli | Savran Gencer, Ayşe ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge |
2018 | Origamiyle platonik oniki yüzlü oluşturma sürecinde gerçekleştirilen sorgulamalarla matematiksel ilişkilendirme | Duatepe Paksu, Asuman ; Boz Yaman, Burçak |
2018 | Ortaokul matematik öğretmen adayları pisagor teoreminin bir ispatını biliyorlar mı? | Güner, Necdet |
2018 | Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları göstergeleri | Çontay, Emine Gaye ; Duatepe Paksu, Asuman |
2018 | Ortaokul şube rehber öğretmenlerinin rehberlik görevleri | Eyiol, Kısmet Öznur; Köksal, Necla |
2018 | Öğretmen adaylarının matematik kavramıyla ilgili çağrışımları | Ayhan, İsmet ; Sinecen, Osman |
2018 | Parabolün ötelenmesine ilişkin öğrencilerin zihinsel eylemleri: parabolik uçuş etkinliği | Özaltun Çelik, Aytuğ ; Bukova Güzel, Esra |