Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | Biyosanat: Selin Balcı ve Ayşe Gül Süter’in Biyosanat Projelerinin İncelenmesi | Çakıroğlu, Elif |
2021 | İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI: DİĞER BENLİKLERLE İLİŞKİSİ | Acun Kapıkıran, Necla ; Güzel, Nuran Ceren |
2021 | Ekonomi okuryazarı vatandaşlık yeterliklerinin belirlenmesi üzerine bir delphi çalışması | Yıldırım, Gülten ; Öztürk, Cemil |
2020 | Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Politika Algıları ile Örgütsel Bağlılıkları ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki | Üstüner, Mehmet; Çelik, Osman Tayyar |
2022 | 8. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarıları Arasındaki İlişki | Bayram, Kadri ; Kanmaz, Ahmet |
2021 | Çocuklarda Psikolojik İyi Oluş: Bir Model Önerisi ve Ölçek Geliştirme Çalışması | Atan, Abdullah ; Buluş, Mustafa |
2022 | 0-6 – 60-? Hand in Hand: Reflections from an Intergenerational Interaction Study | Gültekin, Mehmet; Alan, Ümran; Yıldırım, Aslı; Erbil Kaya, Özlem Melek; Sinoğlu Günden,Tuğçe; Oğuz İpek, Tuba |
2022 | Examining Culturally Responsive Education in Turkey through Strategic Plans | Sarıdaş, Gürkan; Nayır, Funda |
2021 | Scoring Methods for Multiple Choice Tests: How does the Item Difficulty Weighted Scoring Change Student’s Test Results? | Yaşar, Metin ; Kartal, Seval Kula ; Aybek, Eren Can |
2020 | Abdurrahman Atçıl. Scholars and Sultans in the Early Modern Ottoman Empire. Cambridge, UK & New York: Cambridge University Press, 2017. xiv + 259 sayfa. ISBN: 9781107177161. | Beyazıt, Yasemin |
2019 | Investigation the applicability of achievements in the 2018 visual arts teaching program | Yurdakal İ.H. |
2016 | Sanat ve tasarım eğitimi alan üniversite öğrencilerinin popüler görsel kültüre yönelik eleştirel yaklaşımları | Dilli R.; Mamur, N. ; Alakuş A.O. |
2021 | The screening of echinophora tournefortii jaup& spach for toxicity, antioxidant properties, phenolic profile and mineral elements | Kaska, Arzu |
2022 | HOW TO CREATE A CULTURALLY RESPONSIVE CLASS? | Nayir F. |
2022 | A Brief Discussion on Incentives and Barriers to Computational Thinking Education | Özçınar H. |
2021 | Novel nonperipheral octa-3-hydroxypropylthio substituted metallo-phthalocyanines: Synthesis, characterization, and investigation of their electrochemical, photochemical and computational properties | Kabay, Nilgün ; Bayğu, Yasemin ; Ak, Metin ; Kara, İzzet ; Kaya, Esra Nur; Durmuş, Mahmut; Gök,Yaşar |
2021 | THE REASONS FOR MIGRANT CHILDREN TO BECOME LOST GENERATION ACCORDING TO PRIMARY SCHOOL TEACHERS | Erol, Mustafa; Özdemir, Fatih; Erol, Ahmet |
2021 | ACCEPTANCE OF DIFFERENCES IN SYRIAN REFUGEE CHILDREN AND PREVENTIVE GUIDANCE SERVICES FOR STUDENTS’ AGGRESSIVE BEHAVIOR | Arıcıoğlu, Ahu ; Avcı, Raşit |
2022 | EFFECTS OF PARENT-CHILD READING HABITS ACTIVITIES AND SOCIO-ECONOMIC FACTORS ON LANGUAGE DEVELOPMENT | Işıkoğlu, Nesrin ; Şimşek, Zeynep Ceren |
2021 | INVESTIGATION OF THE EFFECT OF ENVIRONMENTAL EDUCATION PROGRAM WITH INVOLVEMENT BASED ON PROJECT APPROACH ON 5-6 YEAR OLD CHILDREN’S THE ENVIRONMENT | Erol, Ahmet ; Ogelman, Hülya Gülay |