Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Gelecek nesil fen standartları’nın bilim, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarına katkısı | Savran Gencer, Ayşe ; Sevim, Serkan ; Eker, Merve |
2018 | Fen bilimleri dersi 5.sınıf “ışığın yayılması” ünitesine yönelik başarı testi geliştirme çalışması | Sevim, Serkan ; Uysal, İsmail ; Demirci, Emin |
2018 | Sosyokültürel bağlamın bir bileşeni olarak teknolojinin, fen bilimleri öğretmen adaylarının pedagojik inanç ve uygulamalarına yansıması | Kahraman, Nazan; Yecan, Esra |
2018 | Sorgulamadan yaratıcılığa fen sokağı | Boran, Gül Hanım ; Baş, Özge |
2018 | FETEMM ve bilimsel süreç becerileri | Boran, Gül Hanım ; Erden, Mehmet |
2018 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoetik değerleri ile bilimsel okuryazarlık düzeyleri ve empati becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi | Turgut, Duygu; Yakar, Zeha |
2018 | Fen bilimleri öğretmenlerinin “fen, mühendislik ve girişimcilik uygulamaları”na yönelik yeterlikleri hakkındaki görüşleri | Taşkın Ekici, Fatma ; Kahraman, Nazan; Demir, Zeynep Betül |
2018 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik görüşleri: Türkiye ve Tayvan örneği | Baykara, Hatice; Yakar, Zeha |
2018 | Fen ve teknolojileri laboratuvar uygulama derslerinin sınıf öğretmen adaylarının fen laboratuvar tutumlarına etkisinin incelenmesi | Say, Serkan; Pan, Volkan; Çekbaş, Yüksel |
2018 | HTTM (history/theory/technology/modeling) öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeye ilişkin algılarına ve matematiksel modelleme becerilerine etkisi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Can, Bilge |
2018 | Matematik ve fen bilimlerinin bütünleştirilmesi: parmak izi etkinliği | Savran Gencer, Ayşe ; Kazak, Sibel |
2018 | Parabolün ötelenmesine ilişkin öğrencilerin zihinsel eylemleri: parabolik uçuş etkinliği | Özaltun Çelik, Aytuğ ; Bukova Güzel, Esra |
2018 | Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları göstergeleri | Çontay, Emine Gaye ; Duatepe Paksu, Asuman |
2018 | Öğretmen adaylarının matematik kavramıyla ilgili çağrışımları | Ayhan, İsmet ; Sinecen, Osman |
2018 | Türkiye’de eğitim alanındaki matematiksel modelleme ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Özkan Hıdıroğlu, Yeliz |
2018 | Ortaokul matematik öğretmen adayları pisagor teoreminin bir ispatını biliyorlar mı? | Güner, Necdet |
2018 | Ortaokul şube rehber öğretmenlerinin rehberlik görevleri | Eyiol, Kısmet Öznur; Köksal, Necla |
2016 | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgiler öğretiminde karşılaştıkları sorunlar: Denizli ve Erzurum örneği | Karaca, Feyyaz ; Akşit, İbrahim |
2016 | Gerçek hayatla tanışmak: PASVAK aşevi projesine ilişkin sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri | Daşcıoğlu, Kemal ; Aykırı, Kudret |
2016 | Sosyal bilgiler öğretmenliği öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının değerlendirilmesi: Pamukkale Üniversitesi örneği | Çakıcıoğlu Oban, Raziye; Aygören, Tülay |