Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | Scaling Culturally Responsive Teacher Characteristics with Ranking Judgments | Sarıdaş, Gürkan; Nayir, Funda |
2021 | Children's Play Preferences and Behaviors in Digital or Non-Digital Play | Isikoglu, Nesrin ; Bayraktaroglu, Eda ; Ayekin Dulger, Derya Neval |
2021 | Effectiveness of the Embedded Instructions Provided by Preschool Teachers on the Acquisition of Target Behaviors by Inclusion Students | Firat, Ozgul Aldemir ; Ergenekon, Yasemin |
2021 | Reproduction of Image Through Critical Visual Reading in In-Service Teacher Training | Ozsoy, Vedat; Mamur, Nuray |
2021 | Outdoor Social Studies Experiences of Teacher Candidates | Bozkurt, Fisun |
2021 | The Views of Science and Art Center (SAC) Students Regarding Socratic Inquiry Seminars | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2021 | Peer-Mediated Interventions to Improve Social Interaction in Early Childhood Inclusive Practices | Tikiroglu, Cigdem ; ozen, Arzu |
24-Nov-2021 | Erken çocuklukta öz-düzenleme ile bilimsel süreç becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Erol, Ahmet ; İvrendi, Asiye ; Özcan, Özge |
2015 | Bilgi ve iletişim teknolojilerinin sosyal bilgiler eğitiminde kullanılması hakkında yeterlilik düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi Antalya ili örneği | Bilgen, Nurettin; Aygören, Tülay ; Aydın, M. Buğra |
2015 | Çürüksu Havzası’nda (Denizli) yaşayan bir grup çiftçinin tarım arazilerine yönelik farkındalıkları ve çevre bilinci açısından önemi | Aygören, Tülay |
2015 | I?lköğretim matematik öğretmeni adaylarının “öğretmen” kavramına yönelik metaforları | Kayhan, Hüseyin Cahit; Kayhan, Rukiye; Sıcak, Ayşe |
2015 | Kosova’nın bağımsızlığı’nı kazanması, Türkiye ve Türk kamuoyu | Kodal, Tahir |
2015 | Manastır vilayetinde idadilerin tarihsel gelişimi | Aydın, Mithat |
2018 | Geometride yağlı kâğıt kullanarak tasarlanan etkinlik süreci | Çontay, Emine Gaye |
2018 | Pentomino çalışmalarıyla dördüncü sınıf öğrencilerinin uzamsal akıl yürütme becerilerinin incelenmesi | Duatepe Paksu, Asuman ; Şahin, Merve |
2018 | Origamiyle platonik oniki yüzlü oluşturma sürecinde gerçekleştirilen sorgulamalarla matematiksel ilişkilendirme | Duatepe Paksu, Asuman ; Boz Yaman, Burçak |
2018 | Fen bilgisi eğitimi ve okul öncesi eğitimi 1. sınıf öğrencilerinin çevresel tutumlarının ve çevresel farkındalıklarının incelenmesi | Durkan, Nazmi |
2018 | Fen bilimleri dersinde öğrencilerin sınıf-içi değerlendirme ortamına ilişkin algıları | Uçak, Esra ; Aldan Karademir, Çiğdem; Deveci, Özge |
2018 | Fen günlüklerinin kullanımının öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisinin incelenmesi | Uysal, İsmail ; Sevim, Serkan ; Demirci, Emin |
2018 | Mühendislik tasarım süreci odaklı bütünleşik stem modeli | Savran Gencer, Ayşe ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge |