Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Hayat bilgisi ders kitaplarında toplumsal cinsiyet rolleri üzerine bir inceleme | Emel Sarıtaş ; Şahin, Ümran |
2018 | Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | Hıdıroğlu, Yeliz Özkan; Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tanrıöğren, Abdurrahman |
2017 | Zihinsel Engelli Çocuk Annelerinin Sosyal Destek ve Gelecek Algıları: Psikolojik Danışmanların Rolleri | Arıcıoğlu, Ahu ; Gültekin, Filiz |
2017 | Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemede Oluşturdukları Gerçek Yaşam Problem Durumu Modelleri | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Hıdıroğlu, Yeliz Özkan |
2017 | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ KİMLİK AÇISINDAN ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ | Atmaca, Çağla |
2017 | OKULA BAĞLILIK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI | Çengel, Meltem; Totan, Tarık; Çöğmen, Suna |
2017 | Üniversite Öğrencilerinde Bağlanma Stilleri ve Sosyal Bağlılık İlişkisi | Gültekin, Filiz; Arıcıoğlu, Ahu |
2017 | PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ VIEWS OF THE PRACTICES IN CURSIVE ITALIC WRITING | Tok, Türkay Nuri ; Sarıca, Hakan |
2017 | SCIENCE AND ENGINEERING IMPLEMENTATION: A CASE STUDY ON EDIBLE AND RENEWABLE CAR ACTIVITY | Doğan, Hi·Lmi·; Gencer, Ayşe Savran ; Bilen, Kadir |
2017 | BAŞARILI OKULLARIN ANAHTARI: ETKİLİ OKUL DEĞİŞKENLERİ | Çobanoğlu, Fatma ; Badavan, Yusuf |
2017 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ SEÇİMİNDE PSİKOLOJİK TESTLERİN KULLANILMASI | Atmaca, Çağla |
2017 | İngilizce Öğretmenlerinin Paydaş ve Teftiş Hakkındaki Görüşleri | Atmaca, Çağla |
2017 | 5-6 Yaş Çocuklarının Sayı Kavramı Becerilerinin Ebeveyn ve Öğretmen Değişkenleri Açısından Yordanması | Güleç, Nafiye; İvrendi, Asiye |
2017 | Üniversite Öğrencilerinin Çocukluklarına Dönük Olarak Algıladıkları Ebeveyn Kabul-Reddi ile Yetişkinlikteki Psikolojik Uyumları Arasındaki İlişki | Türkdoğan, Turgut |
2017 | Analysis of metadiscourse markers in academic written discourse produced by Turkish researchers | Duruk, Eda |
2017 | ALİ FUAD (ERDEN)’İN SAVAŞ HATIRATINDA I. VE II. SÜVEYŞ KANALI SEFERİ | Aydın, Mithat |
2017 | İLK VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN ÇOKLU ZEKA ALANLARI İLE LİDERLİK STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ | Gülşen, Celal; Demir, Mehmet |
2017 | İngilizce Öğrenenlerin Sezdirileri Anlama ve Üretme Becerileri | Rızaoğlu, Filiz ; Yavuz, Mehmet Ali |
2017 | Eko-Okul Olan ve Olmayan Anaokullarının Bahçe Özellikleri ile Öğretmenlerin Bahçe Özellikleri ve Kullanımına İlişkin Görüşleri | Huz, Çiğdem; Cevher Kalburan, Fatma Nilgün |
2017 | 4-8. Sınıflarda Türk Öğrencilerin Bilgi Verici Metinlerde Akıcı Okuma ve Anlamaları | Yıldırım, Kasım; Rasınskı, Timothy; Kaya, Dudu |