Browsing by Author Bardakcı, Ahmet

Showing results 1 to 20 of 55  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2004A brief introduction to the ultimate form of market segmentationBardakcı, Ahmet 
2004A Brief Introduction to the Ultimate form of Market Segmentation: Mass-CustomisationBardakcı, Ahmet 
2008Buldan dokumacılık işletmelerinde güç birliği: ortak marka perakendecilikBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2015Can response variance effectively identify careless respondents to multi-item, unidimensional scales?Weathers, Danny; Bardakçı, Ahmet 
2020Causality in Islamic marketing research: Building consistent theories and stating correct hypothesesKadirov, D.; Bahiss, I.; Bardakcı, Ahmet 
2022Chinese social capital in a business context: the impact of business ethics, business etiquette and business orientation on relationship building and performanceFam, Kim-Shyan; Kadirov, Djavlonbek; Bardakci, Ahmet ; Vuchkovski, Davor; Richard, James E.
2005A comparison of customers' readiness for mass-customisation: Turkish vs British customersBardakcı, Ahmet ; Whitelock, Jeryl
2024The corporate honesty effect and its boundary conditions: B2B firms' communications on withdrawal from RussiaKadirov, Djavlonbek; Bardakcı, Ahmet ; Kodirov, Davronbek; Aliev, Abdulaziz; Ergashxodjaeva, Shaxnoza; Khakimov, Ziyodulla
2019Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector?Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Bardakçı, Ahmet 
2020Does beauty have a price? The impact of a conceptualization of beauty on the price placebo effect in Turkey compared to New ZealandKadirov, Djavlonbek; Raju, Charleen; Bardakcı, Ahmet ; Madak, Nazan ; Saud Khan, Mohammad
2008El dokumaları sektöründe Niş pazar potansiyeliBardakcı, Ahmet ; Kargı, Nihal
2011Elektronik posta ile pazarlama modellerinin geliştirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Gündüz, Gürhan; Bardakcı, Ahmet 
1-Mar-2008Emek yoğun sektörlerde sürdürülebilirlik arayışları üzerine marka ve organize perakendecilik bağlamında bir değerlendirmeBardakcı, Ahmet 
2007Entropy measure to compare the Internet and face to face surveysBardakcı, Ahmet ; Balce, Andım Oben ; Kantar, Murat ; Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2007Farklı boyutlardaki metrik ölçeklerin ortak boyuta dönüştürülmesiBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2005Firma büyüklüğünün ihracat üzerindeki etkilerinin araştırılmasına dönük bir çalışma: Denizli örneğiBardakcı, Ahmet ; Sarı, Aydın 
Apr-2019Gelişmiş dünyanın bit pazarlarıBardakcı, Ahmet 
2008Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının DeğerlendirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Sezgin, Mete; Bardakcı, Ahmet 
2004How “ready” are customers for mass customisation? An exploratory investigationBardakcı, Ahmet ; Whitelock, Jeryl
Mar-2018The impact of linguistic proximity and diglossia on brand name and slogan extension tendencies in the Turkish, Russian and Arabic contextsDjavlonbek, Kadirov; Bardakcı, Ahmet ; Kantar, Murat