Issue Date | Title | Author(s) |
Aug-2013 | Alan bilgisi derslerindeki öğrenme-öğretme sürecinin yapılandırmacı yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi | Bahtiyar, Asiye |
2019 | Bilim ve sanat eğitim merkezi (Bilsem) öğrencilerinin sokratik soru sorma düzeylerinin incelenmesi | Bahtiyar, Asiye |
Feb-2015 | A case study on constructivist learning environment in content knowledge courses in science teaching | Tuncel, İbrahim ; Bahtiyar, Asiye |
2017 | Effect of cooperative learning approach on recycling sensitiveness of preservice classroom teachers | Erökten, Seçil ; Bahtiyar, Asiye |
2015 | The effects of teaching mathematics creatively on academic achievement, attitudes towards mathematics, and mathematics anxiety | Tok, Şükran.; Bahtiyar, A. ; Karalök, S. |
May-2016 | Epistemolojik inanç ve bilimsel araştırmaya yönelik tutum arasındaki ilişkide bilişötesi farkındalığın rolü | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2016 | Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri) | Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye |
2016 | Fen öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ile bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi [Article] | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2014 | Fen öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ile bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi [Presentation] | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
Apr-2018 | Fen öğretmen adaylarının fen öğrenme becerileri | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
Mar-2018 | Fen öğretmen adaylarının hermeneutik düşünceleri | Can, Bilge ; Bahtiyar, Asiye ; Kökten, Hasret |
2018 | Hermeneutic perspectives of pre-service science teachers about science | Can, Bilge ; Bahtiyar, Asiye ; Kökten, Hasret |
2017 | An investigation of pre-service science teachers’ technological pedagogical content knowledge | Can, Bilge ; Erökten, Seçil ; Bahtiyar, Asiye |
10-Dec-2016 | An investigation of problem-solving skills of preservice science teachers | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2017 | Investigation of secondary school students' (5th, 6th, 7th and 8th Grades) continuous motivation for science learning | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
May-2016 | Ortaokul (5., 6., 7., ve 8. sınıf) öğrencilerinin daimi bilim öğrenme motivasyonlarının incelenmesi | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge ; Mor, Mehmet |
May-2014 | The perceptions of the pre?service science teachers’ problem?solving skills | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |
2012 | Relationship between 5th Grade Students' Attitudes towards Science and Technology Course and Misconceptions | Bahtiyar, Asiye ; Baştürk, Ramazan |
Sep-2014 | Senaryoların fen öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarına etkisi | Bahtiyar, Asiye ; Yıldırım, Cennet; Can, Bilge |
2021 | The Views of Science and Art Center (SAC) Students Regarding Socratic Inquiry Seminars | Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge |