Browsing by Author Alkan, Vesile

Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Boşanmış aile çocuklarının sosyal gelişimlerine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleriŞatır, Seher
2011Etkili Matematik Öğretiminin Gerçekleştirilmesindeki Engellerden Biri: Kaygı ve NedenleriAlkan, Vesile
2011EXPLORING EXPECTATIONS PRIMARY SCHOOL PUPILS HAVE ABOUT TEACHINGAlkan, Vesile
2011EXPLORING EXPECTATIONS PRIMARY SCHOOL PUPILS HAVE ABOUT TEACHING MATHEMATICSAlkan, Vesile
2002İlköğretim I. kademe sınıf-içi uygun olmayan davranışları gösterme sıklıkları ve bu davranışların öğretmen performansına etkisiAlkan, Vesile
2011İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin 2010 YGS Matematik Sorularını Cevaplandırırken Yaptıkları HatalarGüner, Necdet ; Alkan, Vesile
2019Karakter ve Değer Eğitimi Dersinin KazanımlarıŞimşek, Selçuk ; Alkan, Vesile
2010Matematikten Nefret Ediyorum!Alkan, Vesile
2019Mathematics Teaching Anxiety Scale: Construction, Reliability and ValidityAlkan, Vesile; Coşguner, Tolga ; Fidan, Yücel 
2019Mixed Methods Design: A Narrative Literature ReviewAlkan, Vesile; Şimsek, Selçuk ; Erbil, Burcu Armağan
2011One of the Barriers to Providing Effective Mathematics Teaching: Anxiety and its CausesAlkan, Vesile
2013Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Nitel Bir ÇalışmaŞimşek, Selçuk ; Alkan, Vesile; Erdem, Ali Rıza 
2013A Qualitative Study About Teaching PracticeŞimşek, Selçuk ; Alkan, Vesile; Erdem, Ali Rıza 
2019Sosyal Bilgiler Dersinin Toulmin Tartışma Modeli’ne Dayalı ÖğretimiAlkan, Vesile; Yazıcıoğlu, Aylin
2018A systematic review research: 'Mathematics Anxiety' in TurkeyAlkan, Vesile
2025Sınıf öğretmeni adaylarının matematik- fen bilimleri- sosyal bilgiler derslerinde meraklılık düzeylerinin incelenmesiKaşıkçı, Cennet
Jan-2022Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerinin bazı kişisel değişkenlere göre incelenmesiKara Hatipoğlu, Pınar
Jun-2021Sınıf öğretmenliği bilim dalında 2017-2021 yılları arasında yayımlanan lisansüstü tez çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesiYıldız, İlknur
2019Toulmin tartışma modeli’nin sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin tartışma düzeylerine etkisiAlkan, Vesile; Yazıcıoğlu, Aylin