09.01. Mathematics and Science Teaching

Organization name
09.01. Mathematics and Science Teaching
Parent OrgUnit
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 181-200 of 497 (Search time: 0.023 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
1812018Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarına Yönelik Akıl Yürütme Becerileri Testi’nin GeliştirilmesiKocagül Sağlam, Merve ; Ünal Çoban, Gül
1822022Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Akıl Yürütme Becerileri Üzerine Bir DeğerlendirmeKocagül, Merve ; Ünal Çoban, Gül
1832018Fen bilimleri öğretmenlerinin “fen, mühendislik ve girişimcilik uygulamaları”na yönelik yeterlikleri hakkındaki görüşleriTaşkın Ekici, Fatma ; Kahraman, Nazan; Demir, Zeynep Betül
1842021FEN DERSLERİNDE SINIF İÇİ KONUŞMALAR ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEMEYıldırım, Leyla; Uçak, Esra ; Gencer, Ayşe Savran 
1852011Fen eğitiminde bilişim teknolojilerinden faydalanmanın yeni ve etkili bir yolu: “yavaş geçişli animasyonlarEkici, Erhan ; Ekici, Fatma Taşkın 
1862018Fen günlüklerinin kullanımının öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisinin incelenmesiUysal, İsmail ; Sevim, Serkan ; Demirci, Emin
1872010Fen laboratuarı dersinin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisiPekmez, Esin Şahin; Aktamış, Hilal; Can, Bilge 
1882016Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri)Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye 
1892016Fen öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ile bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi [Article]Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge 
1902014Fen öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ile bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi [Presentation]Bahtiyar, Asiye ; Can, Bilge 
191Apr-2018Fen öğretmen adaylarının fen öğrenme becerileriBahtiyar, Asiye ; Can, Bilge 
192Mar-2018Fen öğretmen adaylarının hermeneutik düşünceleriCan, Bilge ; Bahtiyar, Asiye ; Kökten, Hasret 
1932022Fen Öğretmenlerinin Tpab Temelli Argümantasyon Uygulamalarıyla Jeoloji Dersi Planlama Performanslarının İncelenmesiÇoban, Gül Ünal; Kocagül, Merve ; Akpınar, Ercan; Baran, Bahar
1942014Fen ve Teknoloji Dersinde Analojilere Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Başarıları ve Hatırda Tutma Düzeyi Üzerindeki EtkisiKobal, Serap; Şahin, Abdurrahman ; Kara, İzzet 
1952012Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının biyoloji özyeterlilik algıları ile epistemolojik inançları arasındaki ilişkiKöse, Sacit ; Dinç, Sefa
1962018Fen ve teknolojileri laboratuvar uygulama derslerinin sınıf öğretmen adaylarının fen laboratuvar tutumlarına etkisinin incelenmesiSay, Serkan; Pan, Volkan; Çekbaş, Yüksel 
1972017Fen, teknoloji, mühendislik, matematik (STEM) uygulamalarının fen öğretimine yansımalarıKarakaş, Aytaç 
1982018FETEMM ve bilimsel süreç becerileriBoran, Gül Hanım ; Erden, Mehmet
1992015Fourth grade teachers evaluate the mathematics reform in TurkeySezer, R.; Güner, Necdet ; Akkuş Ispir, O.
2002016Frequency of il-1 gene cluster polymorphism and its relationship with clinical findings in patients with goutCan, B ; Balkarli, A; Elmas, L; Karatay, CC; Tepeli, E ; Kaya, A; Çobankara, Veli