21.02. Tourism Management

Organization name
21.02. Tourism Management
Director
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 41-60 of 117 (Search time: 0.017 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
412021Helal Turizmin Gayrimüslim Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: İstanbul’u Ziyaret Eden Turistler Üzerine Bir AraştırmaŞimşek, Enver; Soydaş, Muhammet Emin 
422020How does perceived crowding moderate tourist shopping experience and satisfaction relationship?Albayrak, T.; Güzel, Ö.; Caber, M.; Kılıçarslan, Özge ; Dursun Cengizci, A.; Güven, A. 
432020Impact of Destination Brand Image on Satisfaction, Recommendation and RevisitSoylu, Ali ; Özdipçiner, Nuray Selma 
442020Impact of restaurants in the development of gastronomic tourismBertan, Serkan 
452023The impacts of lavender gardens on rural tourismBertan, Serkan 
462024The impacts of Metaverse on tourist behaviour and marketing implicationsKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan; Albayrak, Tahir; Buhalis, Dimitrios
472022Influence and effects of weight stigmatisation in möediaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
482020Influential factors in the process of co-creation experiences in the tourism industryBertan, S. 
492015İLEF’in 50.yılında halkla ilişkiler eğitiminde güncel yönelimlerYıldırım, Becerikli Sema; Yıldırım, İlkin Esen 
502021İş Güvencesi Memnuniyeti ve Çeşitli Değişkenlerin İşten Ayrılma Niyetine EtkilerininLojistik Regresyon Analizi İle İncelenmesiAlkaya, Serap ; Ehtiyar, V. Rüya
512018İş zekasıAtik, Emre 
522020Key success factors for doing business in hot air balloon ridingBertan, Serkan 
532020Konaklama İşletmelerinde Çalışan Yöneticilerin Yaratıcılık EngelleriMutlu Öztürk, Hande ; Alkaya, Serap 
542005Konaklama Sektörü Çalışanlarının Örgüte Yönelik Düşünce ve Bağlılık Durumları: Denizli ÖrneğiÖzdipçiner, Nuray Selma ; Kalınkara, Velittin 
552022Konaklama sektöründe gelir yönetimi uygulamaları ve hizmet kalitesi: Denizli örneğiSoydaş, Muhammet Emin ; Demirbaş, Şule
562022KORONAVİRÜS SALGINININ OTEL İŞLETMELERİNE ETKİSİ: ÇEVRİMİÇİ HABERLERİN ANALİZİUsta, Eda; Bayram, Murat 
572022Kültür turları kapsamında ziyaretçi deneyiminde turist rehberlerinin rolü: Pamukkale Bölgesi örneğiAtik, Emre ; Atik, Ezgi 
582017Kırgızistan çevrimiçi destinasyon imajının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Bayram, Ümmühan ; Kara, Mikail
592020Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Çevre Kimliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir AraştırmaAlkaya, Serap ; Mutlu Öztürk, Hande ; Yağcı, Kamil 
602021Manipülasyon Bağlamında İletişimYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz