21.02. Tourism Management

Organization name
21.02. Tourism Management
Director
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 41-60 of 117 (Search time: 0.028 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
412021Helal Turizmin Gayrimüslim Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: İstanbul’u Ziyaret Eden Turistler Üzerine Bir AraştırmaŞimşek, Enver; Soydaş, Muhammet Emin 
422020How does perceived crowding moderate tourist shopping experience and satisfaction relationship?Albayrak, T.; Güzel, Ö.; Caber, M.; Kılıçarslan, Özge ; Dursun Cengizci, A.; Güven, A. 
32020Impact of Destination Brand Image on Satisfaction, Recommendation and RevisitSoylu, Ali ; Özdipçiner, Nuray Selma 
42020Impact of restaurants in the development of gastronomic tourismBertan, Serkan 
52023The impacts of lavender gardens on rural tourismBertan, Serkan 
62024The impacts of Metaverse on tourist behaviour and marketing implicationsKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan; Albayrak, Tahir; Buhalis, Dimitrios
72022Influence and effects of weight stigmatisation in möediaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
82020Influential factors in the process of co-creation experiences in the tourism industryBertan, S. 
92015İLEF’in 50.yılında halkla ilişkiler eğitiminde güncel yönelimlerYıldırım, Becerikli Sema; Yıldırım, İlkin Esen 
102021İş Güvencesi Memnuniyeti ve Çeşitli Değişkenlerin İşten Ayrılma Niyetine EtkilerininLojistik Regresyon Analizi İle İncelenmesiAlkaya, Serap ; Ehtiyar, V. Rüya
112018İş zekasıAtik, Emre 
122020Key success factors for doing business in hot air balloon ridingBertan, Serkan 
132020Konaklama İşletmelerinde Çalışan Yöneticilerin Yaratıcılık EngelleriMutlu Öztürk, Hande ; Alkaya, Serap 
142005Konaklama Sektörü Çalışanlarının Örgüte Yönelik Düşünce ve Bağlılık Durumları: Denizli ÖrneğiÖzdipçiner, Nuray Selma ; Kalınkara, Velittin 
152022Konaklama sektöründe gelir yönetimi uygulamaları ve hizmet kalitesi: Denizli örneğiSoydaş, Muhammet Emin ; Demirbaş, Şule
362022KORONAVİRÜS SALGINININ OTEL İŞLETMELERİNE ETKİSİ: ÇEVRİMİÇİ HABERLERİN ANALİZİUsta, Eda; Bayram, Murat 
372022Kültür turları kapsamında ziyaretçi deneyiminde turist rehberlerinin rolü: Pamukkale Bölgesi örneğiAtik, Emre ; Atik, Ezgi 
382017Kırgızistan çevrimiçi destinasyon imajının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Bayram, Ümmühan ; Kara, Mikail
392020Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Çevre Kimliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir AraştırmaAlkaya, Serap ; Mutlu Öztürk, Hande ; Yağcı, Kamil 
402021Manipülasyon Bağlamında İletişimYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz