23.05. Marketing and Advertising

Organization name
23.05. Marketing and Advertising
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 1-20 of 39 (Search time: 0.041 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12015An Analysis of M-Customer Satisfaction Drivers with Kano s ModelAkgün, Ali Alper ; Barutçu, Süleyman ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
21-Oct-2015An application study to create a mobile-based cost calculation software regarding woven fabric manufacturing in small-scale textile businessesÖzdemir, Serkan ; Yeşil, Erkan ; Utkun, Emine 
32015An assessment of m-customer satisfaction drivers and levels from m-shopping applications with kano’s modelBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dinçer Aydın, Hicran Utkun 
42022Asymmetric Effectiveness of Monetary and Fiscal Policies: Evidence from TurkeyAltınaynak, Günsenin ; Öztürk, Cemal 
51-Mar-2010Avrupa birliği sürecinde kamuda i?ç denetim: Pamukkale Üniversitesi örneğiErkan, Mehmet; Özdemir, Serkan ; Karakoç, Mehtap
61-Mar-2011Bankacılık sektöründe menkul değerlerin tms 39 standardına uygun olarak muhasebeleştirilme i?şlemlerinde ortaya çıkan farkların tespiti üzerine bir i?ncelemeÖzdemir, Serkan ; Elitaş, Cemal
72011Bankacılık sektöründe menkul değerlerin TMS 39 standardına uygun olarak muhasebeleştirilme işlemlerinde ortaya çıkan farkların tespiti üzerine bir incelemeÖzdemir, Serkan ; Elitaş, Cemal
810-Jul-2015Bankalardaki bölümsel raporlama uygulamalarının TFRS 8 faaliyet bölümleri standardı çerçevesinde i?ncelenmesi: bir uygulama önerisiÖzdemir, Serkan 
915-Mar-2018Bilgi ekonomisi özelinde üniversitelerde entelektüel sermayenin ölçülmesi ve raporlanmasıÖzdemir, Serkan ; Karakoç, Mehtap
101-Jun-2014Bulut bilişim ve muhasebede kullanımıElitaş, Cemal; Özdemir, Serkan 
111-Aug-2015Calculation method for the determination of the unit costs of fabrics woven in semi-automatic looms in small-sized enterprisesUtkun, Emine ; Özdemir, Serkan 
122023COMPARING BRAIN ACTIVITY OF ENTREPRENEURS AND NON-ENTREPRENEURS DURING CREATIVE THINKING AND OPPORTUNITY RECOGNITIONDinçer Aydın, Hicran Utkun ; İrmiş, Ayşe ; Demirkundak, Burcu
131-Jul-2014Comparing the profit margin of textiles woven on a hand loom and automatic loom in the textile industry: Case of Buldan cityÖzdemir, Serkan ; Utkun, Emine 
142015Drivers of customer satisfaction from the mobile commerce and mobile marketing: the case of mobile shopping applicationsBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
152019Entelektüel sermayenin ölçülmesinde ve raporlanmasında kullanılan yöntemler: Türkiye banka sektöründe bir uygulamaÖzdemir, Serkan ; Kaya, Yusuf 
161-Jun-2011I?ç denetim etiği ve kamu i?ç denetçileri tarafından algılanışıÖzdemir, Serkan 
172024The internet usage rate in Turkey: a machine learning approachİncekara, Mustafa; Öztürk, Cemal 
182023Is It Possible to Apply a Deep Learning Algorithm to Innovation Management Research?İncekara, Mustafa ; Tokat, Sezai ; Öztürk, Cemal 
1915-Jan-2016İç kontrolde COSO ve ICFR ilişkisiKarakoç, Mehtap; Özdemir, Serkan 
201-Jul-2015KOBİ TFRS standartlarına göre oluşturulacak öz kaynaklar değişim tablosu ve gelir ve dağıtılmamış kârlar tablosu önerisi: örnek bir uygulamaÖzdemir, Serkan ; Elitaş, Cemal