Issue Date | Title | Author(s) |
2025 | Kadın öğretmenlerin karşılaştıkları cam tavan engelleri | Sarma, Özge |
2025 | Yöneticilerin algılarına göre okul iklimi ile öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki | Yarkadaş, Özhan |
2024 | Okul yöneticilerinin covid-19 pandemisi sonrası okul yönetiminde dijital dönüşüme ilişkin algıları | Deniz, Zeliha |
2025 | Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin sosyal girişimsel liderlik algıları | Demirkol, Evin |
2025 | Öğretmenlerin teknostres düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Demirkapı, Medine |
2025 | Özel eğitim öğretmenlerinin mesleki etik algılarının incelenmesi | Turhan, Elif |
2025 | 2024 yılında görevlendirilen yöneticilerin yönetici görevlendirme yönetmeliğine ilişkin görüşleri | Tatar, Özcan |
2025 | Öğretmenlerin yapay zekâ farkındalık düzeyleri | Ünal, Hüseyin |
2025 | Evlilik öncesi ve evlilikte manevi rehberlik ve danışma hizmetlerinin önemi̇ | Doğanay Öztekin, Yücel |
2025 | Manevi destek kapsamında Hz.Peygamber’in gençlere yaklaşımı | Yücel, Merve |
2025 | Ekonomik kriz dönemlerinde toplumun manevi ve dini değerlere yönelik tutumu | Yiğit, Zennure |
2025 | Riyazu's salihinde maneviyat ve manevi destek ile ilgili hadislerin değerlendirilmesi | Eriş, Recep |
2025 | Batı kökenli yeni dini hareketlere karşı manevi destek ve rehberliğin önemi | Karaatlı, Emine |
2025 | Mevlana'nın mesnevi adlı eserinden manevi danışmanlık ve rehberlik açısından çıkarılabilecek ilkeler | Akarçay, Kadriye |
2025 | Erken çocuklukta dini simge ve ritüellerin psikososyal gelişim üzerindeki rolü | Arslan, Habibe |
2025 | Dinin ruh sağlığı üzerindeki psikolojik dayanıklılık mekanizmaları | Ayyıldız, Elif |
2025 | Ergenlik çağındaki bireylere yönelik manevi destek ve rehberlik | Merk, Rabia |
2025 | Manevi destekte kutsal mekanlar (Kadınhanı Çarpık Ocağı örneği) | Vişne, Fatma Nur |
2025 | Manevi danışmanlık ve rehberliğin tarihçesi | Oral, Metin |
2025 | Hadisler bağlamında manevi danışmanlık ve rehberlik | Soğucak, Mehmet Ali |