Browsing by Department 05.01. New Media and Communication

Showing results 1 to 30 of 30
Issue DateTitleAuthor(s)
16-Nov-2019Bedeninle barışmak ya da barışamamak: Beden pozitif reklamlara dair bir alımlama çalışmasıYasa, Fatma 
2014Bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımında etik olmayan davranışların modellenmesiDikbaş Torun, Emel 
25-Jul-2021Covid-19 and social advertising: A study of audience commentsYasa, Fatma 
2021Covid-19 ve Sosyal Reklamcılık: İzleyici Yorumları Üzerine Bir AraştırmaYasa, Fatma 
10-Nov-2021Çocuklara ait youtube kanallarında yer alan reklamların özellikleri: Bir içerik analiziYasa, Fatma 
2021Determinants Influencing Attitudes towards Social Media AdvertisingYasa, Fatma 
2018Digital images in advertisements and "Technology" as advertising appealAkyol, Zöhre; İnan, Nevzat ; Bazarcı, Selçuk
2023Fascist Discourses in the Single-Party Period: The Case of 1942 Wealth Tax in the Cumhuriyet NewspaperPolat, Ferihan ; Özdeşim Subay, Özlem ; Dikbaş Torun, Emel 
2016Howard Gossage: Reklamlar konuşur mu?Güneri Fırlar, F. Belma; İnan, Nevzat 
2022Kadına yönelik şiddet haberlerinin yeni medyada sunumuGelir Atabey, Ayçin ; Atabey, Erhan
2023Kibar Feyzo ve Organize İşler Filmlerinde Merkezi İktidar ile Çevrenin Toplumsal AnaliziÇankaya, Koray 
2022Medya ve Tüketim IIÇankaya, Koray 
2019Muhafazakâr tutumların reklamlara yönelik tutumlar üzerindeki etkileriUçar, Fatma 
2017Oğuzhan Akay: On parmağında on marifet bir ustaİnan, Nevzat 
2019Reklam kodaçımlamasında muhafazakar tutumlar üzerine nitel bir araştırmaUçar, Fatma 
2021Representation of Aging in the Context of Gender Roles: A Study on Television AdvertisementsYasa, Fatma 
2024Representation of neoliberal individualistic practices in social structure: “Sorry, We Missed You” film exampleÇankaya, Koray 
2022Seçim olmayan dönemlerde kamuoyu araştırmalarının medyada (gazete internet haber sitelerinde) yer alması: etik ilkeler bağlamında bir incelemeYanık, Hayrullah 
2024Seçim olmayan dönemlerde kamuoyu araştırmalarının medyada (gazete-ınternet haber sitelerinde) yer alması: etik ilkeler bağlamında bir incelemeYanık, Hayrullah 
2019Sosyal Medya Davranışları Ölçeklerinin Türkçe Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıDikbaş Torun, Emel 
2022Toplumsal duraklama aşamasında: medya, tüketim ve simülasyonÇankaya, Koray 
2023Trends of Graduate Theses on Media Literacy: A Content AnalysisÖzkan, Erdost 
2017Tüketicilerin reklamcılığa yönelik genel tutumlarıFatma, Uçar 
2021Türk Televizyon Reklamlarında Kadın Bedeninin Sunumu: Bir İçerik AnaliziUçar, Fatma 
2019Türkçe öğretmeni adaylarına ait dinleme türlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesiÖzkan, Erdost ; Başkan, Ahmet
2021Tık Tuzağı Habercilik Açısından Kamu-Ticari Haber Sitelerinin Karşılaştırılması: trthaber.com İle milliyet.com.tr ÖrneğiBingöl, Mahmut; Yanık, Hayrullah 
2019Üniversite Öğrencilerinin Sahte ve Kaynağı Belirsiz Facebook İletilerini Medya Okuryazarlığında Beş Anahtar Soru Çerçevesinde Sorgulama ve Paylaşma SüreçleriTorun, Emel Dikbaş 
2016Vance packard: Bilinçaltı reklamcılığın keşfi (mi?)Amirak, Burak; İnan, Nevzat 
2023YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARINDAKİ OKUMA METİNLERİNİN DİL BİLGİSEL AÇIDAN İNCELENMESİ (YENİ İSTANBUL ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER İÇİN TÜRKÇE DERS KİTABI-A2 ÖRNEĞİ)Doğru, Meral; Özkan, Erdost 
2023Yeni medyada ifade özgürlüğü ve nefret söylemiGelir Atabey, Ayçin