Skip navigation
GCRIS
  • Home
  • Collections
  • Research Outputs
  • Researchers
  • Organizations
  • Projects
  • Reports
  • Awards
  • Equipments
  • Explore by
    • Collections
    • Research Outputs
    • Researchers
    • Organizations
    • Projects
  • Sign on to:
    • My GCRIS Repository
    • Receive email
      updates
    • Edit Account details
Network Lab Bibliometrics Email Alert

  • Profile
  • Indicators
  • Other

Profile

Full Name
Bardakcı, Ahmet
Variants
Bardakci, A.
A. Bardakci
Bardakci, Ahmet.
Bardakcı, A.
A. Bardakcı
Bardakcı, Ahmet.
Bardakçı, Ahmet
Bardakci, Ahmet
 
Main Affiliation
08.04. Business Administration
 
Email
abardakci@pau.edu.tr
 
Link to YOK Profile
YOK Profile
ORCID
0000-0003-1391-6432
Source ID
918
Starting Date
05-03-2002
 
Interests
Uluslararası Pazarlama, Pazarlama Araştırmaları, Ürün ve Marka Yönetimi
 
Country
Turkey
Status
Current staff
Loading... 5 0 20 0 false
Loading... 6 0 20 0 false

Publications
  • Selected Publications
  • Articles
  • Books & Book Chapters
  • Others

Author

  • 33 Bardakcı, Ahmet
  • 8 Haşıloğlu, Selçuk Burak
  • 4 Kadirov, Djavlonbek
  • 3 Bardakçı, Ahmet
  • 3 Sarıtaş, Hakan
  • 2 Baran, Tamer
  • 2 Bardakci, Ahmet
  • 2 Kadirov, D.
  • 2 Koçoğlu, Duygu
  • 2 Madak, Nazan
  • . next >

Subject

  • 1 Anthropocentrism
  • 1 artifact dispersal
  • 1 Beauty products
  • 1 Biodiversity
  • 1 business ecosystem
  • 1 Careless responding
  • 1 Cars
  • 1 Causality
  • 1 Causality in Islam
  • 1 Cevaplama tarzı, tutum ölçekleri
  • . next >

Date issued

  • 7 2020 - 2025
  • 10 2010 - 2019
  • 24 2000 - 2009

Type

  • 41 Article

Fulltext

  • 32 With Fulltext
  • 9 No Fulltext


Results 1-20 of 41 (Search time: 0.025 seconds).

  • 1
  • 2
  • 3
Issue DateTitleAuthor(s)
12004A brief introduction to the ultimate form of market segmentationBardakcı, Ahmet 
22004A Brief Introduction to the Ultimate form of Market Segmentation: Mass-CustomisationBardakcı, Ahmet 
32008Buldan dokumacılık işletmelerinde güç birliği: ortak marka perakendecilikBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
42015Can response variance effectively identify careless respondents to multi-item, unidimensional scales?Weathers, Danny; Bardakçı, Ahmet 
52020Causality in Islamic marketing research: Building consistent theories and stating correct hypothesesKadirov, D.; Bahiss, I.; Bardakcı, Ahmet 
62022Chinese social capital in a business context: the impact of business ethics, business etiquette and business orientation on relationship building and performanceFam, Kim-Shyan; Kadirov, Djavlonbek; Bardakci, Ahmet ; Vuchkovski, Davor; Richard, James E.
72005A comparison of customers' readiness for mass-customisation: Turkish vs British customersBardakcı, Ahmet ; Whitelock, Jeryl
82025The Corporate Honesty Effect and Its Boundary Conditions: B2b Firms’ Communications on Withdrawal From RussiaKadirov, D.; Bardakcı, A. ; Kodirov, D.; Aliev, A.; Ergashxodjaeva, S.; Khakimov, Z.
92019Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector?Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Bardakçı, Ahmet 
102020Does beauty have a price? The impact of a conceptualization of beauty on the price placebo effect in Turkey compared to New ZealandKadirov, Djavlonbek; Raju, Charleen; Bardakcı, Ahmet ; Madak, Nazan ; Saud Khan, Mohammad
111-Mar-2008Emek yoğun sektörlerde sürdürülebilirlik arayışları üzerine marka ve organize perakendecilik bağlamında bir değerlendirmeBardakcı, Ahmet 
122005Firma büyüklüğünün ihracat üzerindeki etkilerinin araştırılmasına dönük bir çalışma: Denizli örneğiBardakcı, Ahmet ; Sarı, Aydın 
13Apr-2019Gelişmiş dünyanın bit pazarlarıBardakcı, Ahmet 
142008Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının DeğerlendirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Sezgin, Mete; Bardakcı, Ahmet 
152004How “Ready” Are Customers for Mass Customisation ? an Exploratory InvestigationBardakci, A. ; Whitelock, J.
162025An Integrative Model of Migrant Women Entrepreneurship in Family Businesses (mwe-Fb): the Substratum Market System PerspectiveAllayorava, Nilufar; Kadirov, Djavlonbek; Wood, Bronwyn; Bardakci, Ahmet 
172011İletilerek yayılan e-postalar üzerine pazarlama literatürden bazı önerilerKoçoğlu, Duygu ; Bardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
181-Apr-2019İndirim mağazalarının maliyet düşürme stratejileri ve Türkiye'deki perakendecilerin verimliliklerinin karşılaştırılmasıBardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer 
192021İstasyonsuz Bisiklet Paylaşım Sistemlerinin Yükselişi ve Düşüşü ÜzerineMadak, Nazan ; Bardakçı, Ahmet 
202009İşletme alanındaki tutum ölçekli çalışmalarda cevaplama tarzı İle demografik değişkenler arasındaki ilişkiyi tespite yönelik bir araştırmaBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Barutçu, Süleyman ; Koçoğlu, Duygu 
  • 1
  • 2
  • 3

 

Claim Researcher Page

Check the encrypted string of this email, put the correct string in the box below and click "Go" to validate the email and claim this profile.

Emails: a b a r * * * * * @ * * * * * * u . t r

Go


Login via ORCID to claim this profile:


Contact via feedback form

If you want contact administrator site clicking the follow button 

Explore by

  • Collections
  • Publications
  • Researchers
  • Patents
  • Organizations
  • Projects
  • Journals


  • Events
  • Equipments
  • Awards
  • Reports
  • Language
  • Rights
  • Category

About

  • Contact
  • GCRIS
  • Research Ecosystems
  • Feedback
Feedback
Powered by Research Ecosystems
Login to GCRIS Dashboard