Browsing by Department 05.02. Public Relations and Promotion

Showing results 1 to 84 of 84
Issue DateTitleAuthor(s)
20201, 2, 3 Şimdi Uyuyorsun!: Freud Dizisi Üzerinden Reklam veHalkla İlişkilere Yönelik Eleştirel Bir OkumaÇalışkan, Osman 
2017Analysing the difference of perceived destination image according to local people: Pamukkale case.Özdipçiner, Nuray Selma ; Kortunay, Nevin ; Bozkurt, Yasemin 
2015An Analysis of M-Customer Satisfaction Drivers with Kano s ModelAkgün, Ali Alper ; Barutçu, Süleyman ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
2011An Application Regarding the Perceptions and Attitudes on the Occupation and Education of Marketing Including the Students of Business Enterprise in TurkeySoylu, A ; Gol, MO
2015An assessment of m-customer satisfaction drivers and levels from m-shopping applications with kano’s modelBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dinçer Aydın, Hicran Utkun 
2016Attitudes towards the foreign products from animosity, boycott and ethnocentrism perspectives: The case of Turkish studentsBarutçu, Süleyman ; Sarıtaş, Emel ; Ünal Adıgüzel, Deniz 
2021Audio Aesthetic Elements Used In Television AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
2016Bilgi edinme çerçevesinde meslek yüksekokulu öğrencilerinin sosyal medya tutumlarının analizineyönelik nitel bir araştırmaSarı Özgün, Hilal ; Sarıtas, Emel 
2017Bireysel sorumluluk ve sosyal sorumluluk : öğrencilerin bireysel sorumluluk algılarının sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tutumlarına etkisiAdıgüzel, Deniz Ünal ; Sarıtaş, Emel ; Barutçu, Süleyman 
2021"Bizimlesin ya da hainlerle": siyasi söylemin ikna aracı olarak "Ak ya da Kara" safsatasıÇalışkan, Osman 
2017Communication Skills of Hotel Workers: Case of PamukkaleCeylan, Seher ; Bozkurt, Yasemin ; Kortunay, Nevin 
2016Competition law applications and encountered problems in Turkey in the perspective of business concerns and personal consumersKortunay, Ayhan ; Kortunay, Nevin 
2020A comprehensive review of the development of event tourism impact studies over the yearsÖzdipçiner, Nuray Selma ; Aktaş, Eylin ; Ceylan, Seher 
2017Concept of Consumer Confusion: The Sample of Turkish Mobile Phone SectorKortunay, Nevin 
2019Destinasyon tanıtım filmleri ne anlatır?Dilek, S. Emre; Dilek, Nur Kulakoğlu; Aktaş, Eylin Babacan 
2022Dijital ortamda siyasal grupların kolektif benlik inşası: “öncü gençlik” üzerine betimsel bir analizÇalışkan, Osman ; Sepetci, Nihal Erdoğan
2021Dini bir değer olarak kanaatkarlığın kadın tüketicilerin satın alma davranışındaki rolüÇalışkan, Osman ; Ülker, Yelda
2015Drivers of customer satisfaction from the mobile commerce and mobile marketing: the case of mobile shopping applicationsBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
2023Emotions on Social Media: A Sentiment Analysis Approach Based on Twitter (X) Data on the Russian-Ukraine WarTemel Eginli, Ayşen; Taş, Neslihan Özmelek 
1-Jul-2018Endüstri 4.0 ve girişimcilikte yeni yaklaşımlarSoylu, Ali 
2019Entertainment 4.0: New formats of narrative advertising in advertising managementBozkurt, Yasemin 
2024Erken dönem şemaların iletişim becerilerinin gelişimindeki rolü: üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırmaÖzmelek Taş, Neslihan ; Eginli, Ayşen Temel
2020Ethos yönelimli siyasi retorik: siyasal ittifaklar ve liderlerin sosyal medyadaki seçim söylemleri üzerine bir analizÇalışkan, Osman 
2021EVENT MOTIVES AND DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS: CASE OF 14TH TURKEY KOC SPORTS FEST UNIVERSITY GAMESOzdipciner, Nuray Selma ; Aktas, Eylin ; Ceylan, Seher 
2008Experiential Marketing To Create Customer Value. First International Conference on Management and Economicsişler, Didar B.; Keklik, Belma; Kortunay, Nevin 
2018Experimental investigation and radial basis function network modeling of direct evaporative cooling systemsKavaklıoğlu, Kadir ; Koseoglu, M.F.; Caliskan, O. 
2016Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi: “Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir AraştırmaSarı Özgün, Hilal ; Sarıtas, Emel 
2015Girişimcilik Eğitimlerinin Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimlerine Olan Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Pamukkale Üniversitesi Honaz Meslek Yüksekokulu ÖrneğiSoylu, Ali ; Şenel, Dilek ; Kalfa, Veli Rıza ; Kocaalan, M. Levent 
2018Gıda Ambalajlarında Kullanılan Dokunsal İletişim Öğeleri ve Oluşturdukları AlgılarAkgün, Ali Alper ; Akgün, Hasan Alptuğ
2021Hristiyan Batı’yı ikna etmek: Uygur meselesinde Çin yönetimi argümanlarının analiziÇalışkan, Osman 
2015Hızlı tüketim malları perakendeciliğinin tüketici refahına kayıtlı ekonomi ve kayıtlı istihdama olan etkileriKortunay, Nevin ; Kabakçı Karadeniz, Hülya ; Karadeniz, Oğuz 
2020Impact of Destination Brand Image on Satisfaction, Recommendation and RevisitSoylu, Ali ; Özdipçiner, Nuray Selma 
2021Influencers: A Comprehensive View of the Digital Advertising World, From its New Opinion Leadership to its TypesBozkurt, Yasemin 
22-Jul-2019Instagramdan hikaye reklamlar: Tüketici tutum ve davranış eğilimleri üzerine bir araştırmaBozkurt, Yasemin 
2016İhracat pazarlama faaliyetlerinde pazarlama karması adaptasyonu ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırmaKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
2016İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONU VE DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMAKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
30-Aug-2018İletişim eğitimi alan ön lisans ve lisans öğrencilerinin reklamcılık mesleğine yönelik algı karşılaştırması: Pamukkale üniversitesi örneğiBozkurt, Yasemin ; Soylu, Ali 
2016İLKOKULLARDA YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE KARŞILAŞILAN SORUNLARSaritaş, Emel ; Şahin, Ümran ; Çatalbaş, Gülsüm 
2020İrrasyonel ikna ve sosyal medya: eleştirel düşünme bağlamında bir değerlendirmeÇalışkan, Osman 
2002İşbirlikli ve Geleneksel Sınıflardaki Başarılı ve Başarısız Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik TutumlarıSaritaş, Emel 
2023Kişisel Marka Kavramı ve Uygulaması: CEO Markaların Yeni Medya Kullanımı Üzerine Bir AraştırmaÖzmelek Taş, Neslihan 
2020Kitle iletişim araçlarının standart içerikleri ekseninde oluşan tek tip bireylerFiliz, Hacer 
2020Kitle İletişim Araçlarının Hedonizm Ekseninde Günlük Yaşam İçerisindeki Kullanım AlanlarıFiliz, Hacer 
2017KUŞAKLAR VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KUŞAKLARIN DİJİTAL PAZARLAMA UNSURLARINA YÖNELİK TUTUMU*Sarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
2021Manipülasyonun mantık boyutu: Aklı çelmekÇalışkan, Osman 
2021Manipülatif iletişimi dengeleyen bir faktör olarak yeni̇ retorik yaklaşımıÇalışkan, Osman 
2018Marka Estetiği: Kuramsal Bir ÇerçeveAkgün, Ali Alper 
2019Marka Göstergelerinin Marka Estetiği Bağlamında Yeniden İncelenmesiAkgün, Ali Alper 
2023Marka Güven Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıAkgün, Ali Alper ; Sarıtas, Emel 
2016Marketing and competition law in the perspective of Turkish competition authority cases.Kortunay, Nevin 
2016Measuring Internet Service Quality of E Commerce Web Sites by Using E S Qual in TurkeyNevin Kortunay 
2021Medya manipülasyonuna karşı eleştirel düşünmeÇalışkan, Osman 
2024Müşteri ile bağ kurma çerçevesinde web sitesi hizmet belirleyicilerinin değerlendirilmesiSarıtaş, Emel 
2020Negatif kampanyalarda “kötü” ve “yanlış”ın retoriksel iknadaki rolüÇalışkan, Osman 
2019A New Brand Manifestations Inventory For Applications Of Brand AestheticsAkgün, Ali Alper 
2008A New Market For Global Retailers Transition Economies in EuropeÖzdemir, Şefika; Kortunay, Nevin 
2020Öğretimde dijital dönüşüm ve öğrencilerin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluğu: Pandemi döneminde Pamukkale Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırmaSarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
2010Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından DeğerlendirilmesiKortunay, Nevin 
2019Politik Argümantasyonun Temellendirilmesinde Ortak Kanaatlere Başvurma: Cumhur İttifakı Argümanlarına Yönelik Bir İncelemÇalışkan, Osman 
2024Redesigning a fair using the six thinking hats methodAktaş, E. 
Jun-2019Reklamlara karşı reklam engelleme programları: Tüketici tepkilerine yönelik bir araştırmaBozkurt, Yasemin 
2023A Research on CEO BrandingGürel, Emet; Nazlı, Azra K.; Çetin, Büşra; Özmelek Taş, Neslihan 
2005Satınalma Davranışında Görülen Risklerin Özel Markalı Ürünler İçin Farklı Ürün Kategorilerinde İncelenmesiBardakcı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
Dec-2018Seçmen tercihlerinin yönlendirilmesinde değer odaklı argümantasyon kullanımıÇalışkan, Osman ; Emel, Poyraz
2017Sevimlilik boyutlarının derecelendirilmesi ve sevimliliğin satın alma davranışları üzerine etkisi: Ambalaj tasarımı üzerine keşifsel bir araştırmaÜnal Adıgüzel, Deniz ; Sarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
2019Siyasal reklamlarda görsel argümantasyonÇalışkan, Osman 
2018SOSYAL MEDYA BAĞLAMINDA FACEBOOK ÜZERİNDE BİREYLERİN İZLENİM YÖNETİMİ STRATEJİLERİNİ ORTAYA KOYMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA A RESEARCH FOR DEMONSTRATING THE IMPRESSION MANAGEMENT STRATEGIES OF INDIVIDUALS ON FACEBOOK IN THE CONTEXT OF SOCIAL MEDIAÖzmelek Taş, Neslihan 
2005Store Brands From Customers Point Of ViewBardakçı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
2023Sürdürülebilir tüketim davranışına yönelik tutumun bilişsel, duyuşsal ve davranışsal bileşenleri: kavramsal bir çalışmaNevin Kortunay 
2018Televizyon reklam mesajlarında kullanılan görsel estetik unsurlar: Televizyonda yayınlanan otomobil reklamları üzerine bir uygulamaAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
2021Televizyonun ve TİK TOK'un Türk aile yapısı ile ilişkisi ve kültürel değerler üzerindeki rolüFiliz, Hacer 
2014Toplumsal rıza üretimi bağlamında 2010 anayasa referandumu ve basının süreçteki rolüÇalışkan, Osman 
2016Turkish Atypical Hemolytic Uremic Syndrome Registry: Evaluation of long term prognosisSoylu, A ; Gullerolu, K; Gokce, I; Parmaksz, G; Evrengul, H; Aksoy, GK; Hayran, M
2023Turkish Universities’ Use of Twitter: A Content AnalysisKortunay, Nevin 
2019Tutum ve davranış niyeti üzerinde oyun reklam algısının rolüBozkurt, Yasemin 
2021Tutundurma Dışındaki Pazarlama Karması Unsurları Bağlamında Pazarlama İletişimi ve ManipülasyonAkgün, Ali Alper 
2016Tüketici davranışlarının analizinde kuşaklar: Sosyal medya kullanımı üzerinde bir araştırmaSarıtas, Emel ; Barutçu Süleyman 
2019Tüketici kuşak ve değerlerinin dijital pazarlama iletişimi üzerine etkileriSarıtaş, Emel 
2012Uluslararası pazarlamada ihracat pazarlama stratejileri ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırmaSarıtaş, Emel 
2021Use of Audio Aesthetic Elements In Television Advertisements: An Empirical Study On Automobile AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
2018Using value-based argumentation for manipulating voter preferencesÇalışkan, Osman ; Poyraz, E
2013Üniversite öğrencilerinin profilini belirlemeye yönelik bir araştırma: Meslek Yüksekokulu ve Fakülte öğrencilerinin karşılaştırılması1Bozkurt, Yasemin 
2018Yerli ve yabancı turistlerin destinasyon imajına ilişkin algı farklılıkları: Pamukkale ÖrneğiSoylu, Ali ; Özdipçiner, Nuray Selma ; Ceylan, Seher 
2020Youtube’un şifa dağıtan videoları: Bir sözdebilim olarak biyoenerji'nin retoriğiÇalışkan, Osman