Browsing by Author
Hüseyin Bağ
Showing results 1 to 13 of 13
Issue Date | Title | Author(s) |
2014 | Argümantasyon temelli fen öğretiminin bilimin doğasına ilişkin görüşler ve epistemolojik inançlar üzerine etkisi | Boran, Gül Hanım |
Jun-2007 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözerken gösterdikleri üst bilişsel davranışların tespiti | Caner, Fatma Yüksek |
2017 | Fen, teknoloji, mühendislik, matematik (STEM) uygulamalarının fen öğretimine yansımaları | Karakaş, Aytaç |
2016 | Fiziksel ve kimyasal değişimler konusunda “tahmin-gözlem-açıklama” stratejisi kullanımının akademik başarı ve kalıcılığa etkisinin incelenmesi | Yıldırım, Pelin |
Jul-2012 | İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı öğrenmenin (PDÖ) öğrenme ürünlerine etkisi | Büyükdokumacı, Hatice |
Jul-2006 | İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf fen öğretimine etkileri | Ergün, Ayşegül |
2005 | Kavram haritası yönteminin öğrencilerin periyodik tablo konusunu anlamalarına etkisi | Kaymak, Hacer |
Aug-2006 | "Maddenin sınıflandırılması ve dönüşümleri" konusunda çoklu zeka kuramı destekli öğretim yöntemi'nin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma düzeyine etkisi | Uçak, Esra |
2014 | Öğretmen adaylarının fen öğretiminde kullandıkları iletişimsel yaklaşım türleri | Uçak, Esra |
2016 | Sınıf dışı öğrenme ortamlarında gerçekleşen öğretim uygulamalarının 5. sınıf fen bilimleri dersinde öğrencilerinin akademik başarı, yaratıcılık ve motivasyonlarına etkisi | Kulalıgil, Armağan |
May-2011 | Tahmin et-Gözle-Açıkla stratejisine dayalı laboratuvar uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının asitler ve bazlar konusunu anlamalarına etkisi | Özdemir, Hakan |
2015 | Üniversite öğrencilerinde çevre eğitimi gereksiniminin incelenmesi | Önder, Rasim |
2016 | Yedinci sınıf fen bilimleri dersine yönelik tasarlanan bilgisayar oyununun öğrencilerin fene yönelik öz-yeterliklerine, motivasyonlarına ve saldırganlıklarına etkisi | Say, Fuat Serkan |