Issue Date | Title | Author(s) |
2015 | The Moderator Role of Rational Beliefs in Relation to Procrastination, Academic Achievement and Academic Satisfaction | Balkıs, Murat |
2015 | 68-72 Aylık Okul Öncesine ve İlkokula Devam Eden Çocukların Okula Uyum ve Öğretmenleriyle İlişkilerinin Karşılaştırılması | Ogelmani, Hülya Gülay ; Seçerii, Zarife; Gündoğan, Aysun ; Bademc, Dursun |
2015 | TÜRKİYE'DEKİ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇEVRE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ: 2000-2014 YILLARI ARASINDAKİ TEZLERİN VE MAKALELERİN İNCELENMESİ | Ögelman, Hülya Gülay ; Güngör, Hande |
2015 | Pedagojik Formasyon Programına Katılan Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Yeterliklerinin İncelenmesi | Süral, Serhat ; Emel Sarıtaş |
2015 | Birey-Çevre Uyumu, Aidiyet Duygusu, Akademik Doyum ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkilerin Analizi | Duru, Erdinç ; Balkıs, Murat |
2015 | 8. Sınıf öğrencilerinin üslü ifadeler ile ilgili sayı duyularının sayı duyusu bileşenleri bakımından incelenmesi [Article] | İymen, Esra; Paksu, Asuman Duatepe |
2015 | Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Empatik Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi | Körükçü, Özlem ; Gündoğan, Aysun ; Ogelman, Hülya Gülay |
2015 | TÜRKÇENİN İKİNCİ DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ BİR ORTAMDA KÜLTÜRÜN YERİ | Yaylı, Derya ; Yaylı, Demet |
2015 | Teknoloji Destekli Ölçme Deneyiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin İrrasyonel Sayı Kavramını Algılamalarına Etkisi | Kabaca, Tolga ; Aslan, Rukiye |
2015 | Okul Öncesi Eğitimde Hikaye Okuma ve Öğretmen Sorularının İncelenmesi | Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Akay, Belkıs |
2015 | GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARINDA VEE DİYAGRAMI UYGULAMASI: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARININ, ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ VE TUTUMLARININ BOYLAMSAL OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ | Gencer, Ayşe Savran ; Sevim, Serkan ; Kaska, Arzu |
2015 | Okul Öncesi Eğitimi Döneminde İsim Yazma Becerilerinin İncelenmesi | Erdoğan, Nesrin Işıkoğlu ; Muslugüme, Emine; Huz, Çiğdem; Bursa, Gülhan Yılmaz; Öztürk, Beste |
2015 | Ladd ve Profilet Çocuk Davranış Ölçeği, Akran Şiddetine Maruz Kalma Ölçeği ve Resimli Sosyometri Ölçeği'nin Dört Yaş Türk Çocukları İçin Geçerlik Çalışmaları 1 2 | Ogelman, Hülya Gülay ; Körükçü, Özlem ; Sarıkaya, Hatice Erten; Güngör, Hande ; Ersan, Ceyhun |
2014 | MÜZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ BECERİLERİ | Akyüzlüer, Fatıma |
2014 | Üniversite Öğrencilerinde Olumlu Duygulanım ve Benlik Saygısı: Üniversite Doyumu ve Aidiyetinin Düzenleyici Rolü | Çivitci, Asım |
2014 | İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançlarının Değerlendirilmesi | Özdemir, İlhan; Köksal, Necla |
2014 | MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE TÜRK OCAKLARI | Kodal, Tahir |
2014 | Çavdır ağzından derleme sözlüğü'ne katkılar | Tokat, Feyza |
2014 | Okul öncesi eğitim kurumlarında aile katılımı çalışmaları: Denizli ili örneği | Gülay Ogelman, Hülya |
2014 | Makedonya'nın bağımsızlığı'nı kazanması ve Türkiye | Kodal, Tahir |