Skip navigation
GCRIS
  • Home
  • Collections
  • Research Outputs
  • Researchers
  • Organizations
  • Projects
  • Reports
  • Awards
  • Equipments
  • Explore by
    • Collections
    • Research Outputs
    • Researchers
    • Organizations
    • Projects
  • Sign on to:
    • My GCRIS Repository
    • Receive email
      updates
    • Edit Account details
Network Lab Bibliometrics Email Alert

  • Profile
  • Indicators
  • Other

Profile

Full Name
Bardakcı, Ahmet
Variants
Bardakci, A.
A. Bardakci
Bardakci, Ahmet.
Bardakcı, A.
A. Bardakcı
Bardakcı, Ahmet.
Bardakçı, Ahmet
Bardakci, Ahmet
 
Main Affiliation
08.04. Business Administration
 
Email
abardakci@pau.edu.tr
 
Link to YOK Profile
YOK Profile
ORCID
0000-0003-1391-6432
Source ID
918
Starting Date
05-03-2002
 
Interests
Uluslararası Pazarlama, Pazarlama Araştırmaları, Ürün ve Marka Yönetimi
 
Country
Turkey
Status
Current staff
Loading... 5 0 20 0 false
Loading... 6 0 20 0 false

Publications
  • Selected Publications
  • Articles
  • Books & Book Chapters
  • Others

Author

  • 33 Bardakcı, Ahmet
  • 8 Haşıloğlu, Selçuk Burak
  • 4 Kadirov, Djavlonbek
  • 3 Bardakçı, Ahmet
  • 3 Sarıtaş, Hakan
  • 2 Baran, Tamer
  • 2 Bardakci, Ahmet
  • 2 Kadirov, D.
  • 2 Koçoğlu, Duygu
  • 2 Madak, Nazan
  • . next >

Subject

  • 1 Cluster analysis
  • 1 Consumer research
  • 1 Corporate Communication
  • 1 Corporate Honesty
  • 1 Cosmetics
  • 1 customer satisfaction; American customer satisfaction index; ACSI;
  • 1 Customers
  • 1 Customization
  • 1 Desecularization
  • 1 Determinants
  • . < previous next >

Date issued

  • 7 2020 - 2025
  • 10 2010 - 2019
  • 24 2000 - 2009

Type

  • 41 Article

Fulltext

  • 32 With Fulltext
  • 9 No Fulltext


Results 21-40 of 41 (Search time: 0.026 seconds).

  • 1
  • 2
  • 3
Issue DateTitleAuthor(s)
211-Nov-2004Kitlesel bireyselleştirme uygulama yöntemleriBardakcı, Ahmet 
222006Kitlesel Bireyselleştirme Uygulamaları İçin Web TasarımıSavaş, Halil ; Bardakcı, Ahmet 
232002Kitlesel bireyselleştirme: yeni bir farklılaştırma ve bölümlendirme tekniğiBardakcı, Ahmet 
242004Küresel pazarlarda fiyatlandırma bileşeni üzerindeki internet baskısıBardakcı, Ahmet 
252023The Marketing Ecoverse: A Sustainable Confluence of Business, Social, and Natural EcosystemsKadirov, Djavlonbek; Bardakcı, Ahmet ; Madak Öztürk, Nazan ; Allayarova, Nilufar
262003Mass-customisation in marketing: The consumer perspectiveBardakcı, Ahmet. ; Whitelock, J.
27Jun-2019Menşe karmaşası: tüketiciler ülkeler ve markaların ana vatanları hakkında neler biliyor?Bardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer ; Djavlonbek, Kadirov
28Jul-2015Ölçek orta noktası bitaraf cevaplar için mi yoksa bihaber cevaplar için mi kullanılmaktadır?Bardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Balce, Andım Oben 
292003Özel marka tercihinin satınalma riskleri açısından değerlendirilmesiBardakcı, Ahmet ; Sarıtaş, Hakan ; Gözlükaya, İrfan 
102007Pamukkale Üniversitesi’nde çalışan öğretim elemanlarının iş tatminlerine ilişkin bir araştırmaSerinkan, Celalettin ; Bardakcı, Ahmet 
112009Pamukkale Üniversitesi’ndeki akademik personelin iş tatminleri ve tükenmişlik düzeylerine ilişkin bir araştırmaSerinkan, Celalettin ; Bardakcı, Ahmet 
122010Paralel ithalat / Gri pazar kavramları ve çözüm önerileri hakkında literatür taramasıBardakcı, Ahmet 
132009Pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçeklerindeki cevap alternatifi sayısına ilişkin bir literatür taramasıBardakcı, Ahmet 
142007Perakendeci markaların önlenemez yükselişi ve tekstil sektörü için alternatif çıkış önerileriBardakcı, Ahmet ; Sarıtaş, Hakan ; Aygören, Hakan 
152005Rekabet gücü kazanmada ortak markaların rolü ve önemiBardakcı, Ahmet ; Sarıtaş, Hakan 
16Jun-2013SERVQUAL ölçeğinde “olmalı” ve “olacak” ifadelerinin cevapların dağılımı üzerindeki etkileriBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
172008Şehirlerarası otobüs firmalarının hizmet kalitesini ölçmeğe dönük bir araştırmaBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
182004Toplam kalite yönetiminde hedef müşteri tatmini: Ama müşteri kim?Bardakcı, Ahmet ; Ertuğrul, İrfan 
191-Jun-2014Türkiye’de ürün markalamada yabancı dil kullanımı: sebepler ve sonuçlarBardakcı, Ahmet ; Akıncı, Memet
202004Uluslararasılaşma teorilerinin gelişmekte olan ülke firmalarının ihracat uygulamaları çerçevesinde geçerliliği: Denizli İmalat Sanayi örneğiBardakcı, Ahmet 
  • 1
  • 2
  • 3

 

Claim Researcher Page

Check the encrypted string of this email, put the correct string in the box below and click "Go" to validate the email and claim this profile.

Emails: a b a r * * * * * @ * * * * * * u . t r

Go


Login via ORCID to claim this profile:


Contact via feedback form

If you want contact administrator site clicking the follow button 

Explore by

  • Collections
  • Publications
  • Researchers
  • Patents
  • Organizations
  • Projects
  • Journals


  • Events
  • Equipments
  • Awards
  • Reports
  • Language
  • Rights
  • Category

About

  • Contact
  • GCRIS
  • Research Ecosystems
  • Feedback
Feedback
Powered by Research Ecosystems
Login to GCRIS Dashboard