Browsing by Department 21.02. Tourism Management

Showing results 1 to 100 of 117  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Analysing the difference of perceived destination image according to local people: Pamukkale case.Özdipçiner, Nuray Selma ; Kortunay, Nevin ; Bozkurt, Yasemin 
2018Ancient Jujube (Zizyphus) Festival in AntalyaKılıçarslan, Doğuş; Kocabulut, Özge 
2011An application on the relation of managerial control and information technology in hotelsBertan, Serkan ; Altintaş, V.
2019Aşırı turizm ve destinasyon yönetimi: Avrupalı destinasyonların aşırı turizm politikalarının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Arıcı, Semih 
2019Aşırı Turizm ve Turizm Korkusu: Yerel Halk ve Turizm İlişkisinin EvrimiDuyar, Murat; Bayram, Murat 
2017Attitudes of hotel managers towards reviewsBertan, Serkan ; Altintas, V
2020Bababalım ailesi: Pamukkale Turizm’in kurucularıKılıçarslan, Özge 
2023Başarılı Bisiklet Turlarının Temel Özelliklerinin DeğerlendirilmesiDemirbaş, Şule; Bayram, Murat 
2020Ben Nesli ve Otel İşletmeleri: Otel İşletmeleri Ben Nesli’ne Ne Vadediyor?Şahbaz, Mehmet Anıl; Bayram, Murat 
2024Beslenme ve seyahat ilişkisi: Glutensiz beslenen kişilerin tatil tercihleri üzerine bir araştırmaAtik, Ezgi ; Atik, Emre 
2019Burdur: Burdur şiş köftesiKılıçarslan, Doğuş; Kılıçarslan, Özge 
2020A comprehensive review of the development of event tourism impact studies over the yearsÖzdipçiner, Nuray Selma ; Aktaş, Eylin ; Ceylan, Seher 
2018Consuming artworks or produts: A semiotic analysis of Ford and Merinos CommercialsYıldırım, İlkin Esen 
2022Could similar clusters have different perceptions? Motivation segmenting of local food festivalKılıçarslan Ö. ; Kılıçarslan D.
2020COVID-19 salgınında normalleşme sürecinde toplumsal değerlendirmelerSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2020Covid-19 Salgınının Turizm Endüstrisine Etkisi ve Ülkelerin Kriz Yönetim Stratejilerinin Karşılaştırmalı AnaliziBayram, Murat ; Arıcı, Semih ; Bayram, Ümmühan 
2012Cross-cultural differences in purchase decision-making criteriaÖzdipçiner, Nuray Selma ; li, X.; Uysal, M.
2020Customer Loyalty Towards Travel Agency Websites: The Role of Trust and Hedonic ValueAlbayrak, T.; Karasakal, S.; Kocabulut, Özge ; Dursun, A.
2013Çevreye duyarlı konaklama tesislerine yönelik sosyal medyadaki kullanıcı yorumlarının değerlendirilmesiBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Kırlar, Burçin 
2014Denizli İli Turizm kümelenme potansiyeliAydemir, Burhan; Soydaş, Muhammet Emin 
2022Destinasyon Yönetimi Ve Pazarlaması Araştırmaları Üzerine Sistematik Literatür İncelemesiDemirbaş, Şule; Bayram, Murat 
2021Destinasyon yönetiminde artırılmış ve sanal gerçeklikKılıçarslan, Özge 
2010Destination images of visitors attending to travel expo in key markets of TurkeyAltintas, V; Sirakaya-Turk, E; Bertan, S 
2013Destination marketing organizations’ social media usage: a research on Balkan countriesBayram, Murat ; Arıcı, Semih 
2017Effects of Demographic Variables to Job Security Satisfaction: An Application for Five Star Hotels in AntalyaAlkaya, Serap ; Ehtiyar, VR
2019The effects of mood and personality type on service quality perception and customer satisfactionKılıçarslan, Özge ; Albayrak, T.
2019Environmental impacts of tourismKocabulut, Özge ; Yozukmaz, Nisan; Bertan, Serkan 
2015The evaluation of thermal hotels' online reviewsBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Benzergil, Nisan
2021EVENT MOTIVES AND DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS: CASE OF 14TH TURKEY KOC SPORTS FEST UNIVERSITY GAMESOzdipciner, Nuray Selma ; Aktas, Eylin ; Ceylan, Seher 
2015Evvel ”Reklam” İçinde: Masallar, Reklamlar, Kadın ve ŞiddetYıldırım, İlkin Esen 
2010An examination of purchase decision-making criteria: A case of Turkey as a destinationÖzdipçiner, Nuray Selma ; Li, X.; Uysal, M.
2016Factors Influencing Hotel Managers’ Perceptions Regarding the Use of Mobile Apps to Gain a Competitive AdvantageBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Öztürk, Bülent; Benzergil, Nisan
2020Festivals’ social impacts and emotional solidarityYozukmaz, Nisan; Bertan, Serkan ; Alkaya, Serap 
2023Film Etkili Turizm Kapsamında “Zeytin Ağacı” Dizisinin Göstergebilimsel Bir AnaliziAlkaya, Serap ; Mutlu Öztürk, Hande 
2022Gastronomi şehirlerinin web sayfalarının değerlendirilmesiBertan, Serkan 
2021Gastronomi turizmi ve geleneksel medyaKılıçarslan, Özge 
2022GASTRONOMİ ŞEHRİ PAYDAŞLARININ ŞARAP TURİZMİNE YÖNELİK BAKIŞ AÇILARI - HATAY ÖRNEĞİGürler, Mehmet; Soydaş, M. Emin 
2021Geleceğin iş hayatıAtik, Emre 
2022Hava sporları deneyimlerinin memnuniyete etkileri: Pamukkale örneğiAkçakaya, Sena; Bertan, Serkan 
2019Havayolu İşletmeleri Sadakat Programlarının DeğerlendirilmesiSayman, Ezgi; Bayram, Murat 
2021Helal Turizmin Gayrimüslim Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: İstanbul’u Ziyaret Eden Turistler Üzerine Bir AraştırmaŞimşek, Enver; Soydaş, Muhammet Emin 
2020How does perceived crowding moderate tourist shopping experience and satisfaction relationship?Albayrak, T.; Güzel, Ö.; Caber, M.; Kılıçarslan, Özge ; Dursun Cengizci, A.; Güven, A. 
2020Impact of Destination Brand Image on Satisfaction, Recommendation and RevisitSoylu, Ali ; Özdipçiner, Nuray Selma 
2020Impact of restaurants in the development of gastronomic tourismBertan, Serkan 
2023The impacts of lavender gardens on rural tourismBertan, Serkan 
2024The impacts of Metaverse on tourist behaviour and marketing implicationsKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan; Albayrak, Tahir; Buhalis, Dimitrios
2022Influence and effects of weight stigmatisation in möediaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2020Influential factors in the process of co-creation experiences in the tourism industryBertan, S. 
2015İLEF’in 50.yılında halkla ilişkiler eğitiminde güncel yönelimlerYıldırım, Becerikli Sema; Yıldırım, İlkin Esen 
2021İş Güvencesi Memnuniyeti ve Çeşitli Değişkenlerin İşten Ayrılma Niyetine EtkilerininLojistik Regresyon Analizi İle İncelenmesiAlkaya, Serap ; Ehtiyar, V. Rüya
2018İş zekasıAtik, Emre 
2020Key success factors for doing business in hot air balloon ridingBertan, Serkan 
2020Konaklama İşletmelerinde Çalışan Yöneticilerin Yaratıcılık EngelleriMutlu Öztürk, Hande ; Alkaya, Serap 
2005Konaklama Sektörü Çalışanlarının Örgüte Yönelik Düşünce ve Bağlılık Durumları: Denizli ÖrneğiÖzdipçiner, Nuray Selma ; Kalınkara, Velittin 
2022Konaklama sektöründe gelir yönetimi uygulamaları ve hizmet kalitesi: Denizli örneğiSoydaş, Muhammet Emin ; Demirbaş, Şule
2022KORONAVİRÜS SALGINININ OTEL İŞLETMELERİNE ETKİSİ: ÇEVRİMİÇİ HABERLERİN ANALİZİUsta, Eda; Bayram, Murat 
2022Kültür turları kapsamında ziyaretçi deneyiminde turist rehberlerinin rolü: Pamukkale Bölgesi örneğiAtik, Emre ; Atik, Ezgi 
2017Kırgızistan çevrimiçi destinasyon imajının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Bayram, Ümmühan ; Kara, Mikail
2020Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Çevre Kimliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir AraştırmaAlkaya, Serap ; Mutlu Öztürk, Hande ; Yağcı, Kamil 
2021Manipülasyon Bağlamında İletişimYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz
2018Marketing information managementOzdipciner, NS 
2023Michelin Rehberi’nde yer alan restoranların menülerinin glütensiz beslenme kapsamında incelenmesiAtik, Ezgi ; Atik, Emre 
2022My role is weighty discrimination and stigmatization in obesitySezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen ; Sert Karaaslan, Yeşim
2022New normals to new routines: Communication of online markets with consumers by the applicationsYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz
2019Obezitede ayrımcılık ve damgalamaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen ; Sert Karaaslan, Yeşim
2014Organizational culture’s effects on organizational conflict: Study of a five star hospitality businessAlkaya, Serap ; Yirik, Ş.
2018Otel işletmelerinin çevrimiçi tüketici değerlendirmelerine yanıt verip vermeme durumlarının değerlendirilmesiBayram, Murat 
2016Otel İşletmeleri Instagram Paylaşımlarının Sosyal Medya Pazarlaması Kapsamında İçerik Analizi Yöntemi İle Değerlendirilmesi1Bayram, Murat ; Bayram, Ümmühan ; Arıcı, Semih 
2008Otel İşletmeleri Yönetiminde Bilişim Teknolojileri ve 4-5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir UygulamaBertan, Serkan 
2020Otel İşletmelerinde Çalışan Yöneticilerin "Stajyer" Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor AnaliziMutlu Öztürk, Hande ; Alkaya, Serap 
2018Otel konuk memnuniyetini etkileyen unsurlarBayram, Murat 
2022Otellerin Sosyal Medya Durum Analizi: Avrupa’daki Beş Destinasyon ÖrneğiAlbayrak, Tahir; Kılıçarslan, Özge 
2022Oyun tabanlı uygulamalar ve turizm eğitiminde kullanımıAtik, Ezgi ; Atik, Emre ; Yağcı, Kamil 
2021Öğrenme yönetim sistemi kullanımının teknoloji kabul modeli kapsamında incelenmesi: Anadolu Üniversitesi örneğiBaraz,Avni Barış; Atik, Emre ; Atik, Ezgi 
2022ÖRNEK OLAYLARLA SAĞLIK TURİZMİ VE REKREASYON ARASINDAKİ İLİŞKİYE DAİR BİR İNCELEMEKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan
2020Pamukkale destinasyonuna özgü hediyelik eşyaların tasarlanmasıArğun, Fatoş Neslihan ; Ceylan, Seher ; Çetin, Ahmet ; Kaygusuz, Meruyert ; Özdipçiner, Nuray Selma 
2010Pamukkale'deki yöre halkının turizmin ekonomik etkilerini algılamalarına yönelik tutumlarıBertan, Serkan 
2010Pamukkale’deki yöre halkının turizmi desteklemesi ile turizmin sosyo-kültürel etkileri arasındaki ilişkiBertan, Serkan 
2021Pandemide sağlık çalışanlarına şiddetYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz
2015Public relations education through the eyes of professors and students: comparison of Romanian and Turkish education systemYıldırım, İlkin Esen 
2019RESIDENTS' PERCEPTION TOWARDS THERMAL TOURISM IMPACTSBertan, Serkan 
2020Restaurant rankings factors in gastronomy tourismBertan, Serkan 
2020Rolüm ağır: Obezitede ayrımcılık ve damgalamaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen ; Sert Karaaslan, Yeşim
2022Sağlık hizmetlerinde eşitsizlikler: Obezite tedavisinde damgalama ve ayrımcılığın gözden geçirilmesiSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2022Sağlık turizmi ve rekreasyon arasındaki ilişkiye yönelik kavramsal bir çalışmaKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan
2021Social Media Marketing in Tourism IndustrySoydaş, Muhammet Emin 
2014Sosyal medya kullanıcılarının konaklama tesislerine yönelik algılamaları: Pamukkale ve Karahayıt örneğiBayram, Murat ; Bertan, Serkan ; Ertaş, Mehmet 
2020Sosyal Taşıma Kapasitesi: Doğu Karadeniz Bölgesi Üzerine Bir DeğerlendirmeBulut, Zehra; Yaylı, Ali; Bayram, Murat 
2023Spatial distribution of Türkiye’s local Turkish coffee kindsDemir, Y.; Bertan, Serkan 
2014A study aiming to determine the effect of quality of work life perception of workers of tourism sector on their intention of staying at their jobYirik, Ş. ; Babür, S.
2020Sürdürülebilir Turizm Planlaması İçin Yerel Halkın Turizme Bakış Açısının Değerlendirilmesi: Buldan ÖrneğiBayram, Ümmühan ; Alkaya, Serap 
2023Technology's role in sustainability: How the gastronomy is becoming more eco-friendlyDemir, Y.; Bertan, Serkan 
2023Tematik Otel Görsellerinin Potansiyel İşgücünün Çalışma Niyeti Açısından ÖnemiDuyar, Murat; Özdipçiner, Nuray Selma 
2018Temel haklar bağlamında Suriyeli sığınmacıların Türk medyasında temsiliSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2022Termal turizm araştırmaları: bir literatür analiziÖzdipçiner, Nuray Selma ; Arğun, Seher 
Dec-2019Thermal tourism perception of young people: Case of Pamukkale UniversityCeylan, Seher ; Çetin, Ahmet ; Özdipçiner, Nuray Selma 
2014Toplumsal cinsiyet üzerinden “Reklamdaki Kadın”ı okumak: Morhipo örneğiYıldırım, İlkin Esen 
2013Tourism impacts and support for tourism development: The case of pamukkale in TurkeyBertan, Serkan ; Sirakaya-Turk, E.; Altintaş, V.
Sep-2019Turistlerin hediyelik eşya tercihleri ve tercihlerini etkileyen faktörler: Pamukkale örneğiÇetin, Ahmet ; Özdipçiner, Nuray Selma ; Ceylan, Seher ; Argun, Fatoş Neslihan 
2019Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisiAlbayrak, Tahir; Güzel, Fatma Özlem; Caber, Meltem; Kocabulut, Özge ; Dursun Cengizci, Aslıhan; Güven, Aylin